Inlägg från: cindy03 |Visa alla inlägg
  • cindy03
    Valborgs skrev 2012-10-07 14:38:12 följande:
    Är det någon mer som fryser mycket mer än tidigare? Så mycket kallare är det ju inte ute här och definitivt inte inne :) ett symptom kanske iaf? ;)
    Jag fryser jätte mycket fast jag tar på mig ordentligt.....

• cindy03
    kluckis skrev 2012-10-07 14:42:23 följande:

Jag är exakt på samma :D
    Å vad kulSkrattande
  • cindy03
    kluckis skrev 2012-10-07 18:05:08 följande:
    Någon fler än jag som har problem med magen? Tarmarna verkar skitarga och har haft ont/orolig mage sen jag plussade men blir värre och värre :(
    jag har också haft problem med magen ibland känns det som om magen trillar ut.... men det är väl nu som manbörja bli väldig trög i magen? Vi får äta massa med linfrön så kanske det hjälperGlad
  • cindy03

Jag är så sugen på att börja köpa litte smått till grynetGlad Det kanske är helt galet??
    Har pratat barnvagn med min man idag hahahaSkrattande

Har ni andra tagit kontakt med mvc? Jag vet inte om jag ska ringa eller vänta.....Obestämd

• cindy03

ja vi kolla på vagn sist vi var gravida och det blir nog samma vagn denna gång

• cindy03

Vad ni är flittiga på att skriva tjejerFlört

Angående vagnar så  har jag bara kört med Emmaljunga till båda mina äldsta barn så det blir en Emmaljunga denna gången också...

Sen så har jag ingenting kvar i bebis väg här hemma allt skänkte jag bort, då vi inte skulle ha fler barn.....Därför är man såååå sugen på att handla en massa nuSkrattande men ska försöka hålla migFlört

Angående ul/rul så vet jag att här i min kommun blir man erbjuden att göra kub testet och jag ska nog göra det, fast jag är lite tveksam....

• cindy03

min sambo är helt underbarSkrattande Han klappar magen fast det inte finns någon mage och klappa än hahaha
    Han hämtar filten när jag fryser och tänder värme ljusGlad Hel gullig är hanHjärta

mysmamman2- det kommer nog med tiden för din man, polleten har kanske inte riktigt trillat ner på han, att ni faktiskt har en bebis på jäsningFlört

• cindy03

vad ni skriver tjejer och jag läser flittigtFlörtSkrattande

Idag på för middag hade jag jätte mycket molande/växt värk faktiskt första gången sen jag plussade, sen är man ju hungrig var 3.e timmeGlad och lite öm på bobisenFlört

Annars inga andra symtom....

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~