~* Juni Bebisar 2013 *~
På rul var min bebis också också bra och det var i vecka 18-19 då vi var där men jag upplever ingen skillnad från då till nu. Och när man tittar på alla fina magar som finns i bild tråden ser man skillnad.
På rul var min bebis också också bra och det var i vecka 18-19 då vi var där men jag upplever ingen skillnad från då till nu. Och när man tittar på alla fina magar som finns i bild tråden ser man skillnad.
Jag har också vägt mig och har gått upp 4 kilo sen inskrivningen.
På fredag ska vi på kontroll
längtar!
Hej tjejer !
Vecka 25+0 idag
Bara 104 dagar kvar
Vecka 26
var hos barnmorskan igår.
Sf-mått 24
150 slag på bebis hjärta
Mitt hb hade sjunkit till 91:-/ på jag fick lämna extra blod prover och får svar nästa vecka.
Jag äter järntabletter dock inte varje dag för får akut ont i magen:-/
från och med idag är det 100 dagar kvar
Här är en till som blir hemma hela första året på grund av amningen och för att jag själv vill så klart. Sen så får mannen ta över om han vill eller om han vill spara sina dagar till senare...... Sen kanske bebis blir hemma med vårdnads bidraget om möjlighet finns. Mina andra barn började sent (2- 3 år gamla)på dagis och det tyckte jag var så BRA :D
men som sagt det får vi se! Livet blir så sällan som man planerar för mig i allafall men det är vad jag kan tänka mig just nu för tillfället!
Vecka 28 idag
och 90 dagar kvar!!!
70 dagar kvar! Börjar längta som en tok efter att gosa med bebis :D mina äldre barn längtar också och det är mycket prat om vad dem ska göra när bebis kommer, det ska bäras och gosas och bebis ska lägga på deras bröst!! MYS!!!! Älskar mina barn!
Här är det 62 dagar kvar
Någon mer som har som jag?
Jag får en konstig tryckande som rivande känsla ner mot öppningen, som gör sååååå ont att om jag är uppe och går så måste jag stanna upp men det kan även komma när jag bara ligger i soffan.
Det känns som om hinnorna rispas. Jätte konstigt har aldrig haft det tidigare.
Någon som vet? eller känner igen sig eller gissar vad det kan vara?