Inlägg från: cindy03 |Visa alla inlägg
  • cindy03

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hade besök utav min brors tjej och deras barn idag och min hemlighet blev avslöjad hahha .Hon började fråga konstiga frågor och titta konstigt på mig så jag fick bara släppa bomben hahahah.....

Hon berättade att i fredags hade hon frågat min bror om han visste om jag var gravid hahahhahaha.

Jag utstrålat väl gravid hormoner för det syns inget på min mageSkrattande

• cindy03

Jag har också ul imorgon.... Är inte nervös just nu men blir säkert det imorgon på väg ditt. Ska vara där kl 11.....

Har upptäck om det är nu det en lite kula mellan en bit nedanför navel och en bit ovanför blygbenet , är det bebis tror ni? 

• cindy03

Hej tjejer! Vad ni skriverFlört

Igår var jag på UL och allt var bra med min bebis, h¤n bara sprattlade och var inte still en sekund, det såg ganska roligt ut faktisktSkrattande

Nu ska jag luta mig tillbaka och njuta och jäsaSkrattande

Är så lycklig!! Kram på er!! 

• cindy03

Vecka 14 idagSkrattande känner mig fortfarande inte gravid........ men vet ju att bebis mår braGlad

• cindy03

Hej tjejer jag läser flittigt men skriver mer sällan......

Här har man hunnit avverka 40% av graviditeten redanFörvånad här har man  fortfarande ingen jätte gravid mage som många av er har visat på bildtråden men det kommer väl för nu när jag tänker efter så hade jag inte heller någon mage med min först födde runt vecka 20 men efter det sa det bara puff!!

Jag har också rul den 10 jan och längtar ditt!!Glad

Hinner jag inte in här innan jul så vill jag önska er en riktig GOD JUL!!Skrattande

• cindy03

Hej tjejer ett tag sen man skrev här inne men följer er flittigt :)

Imorgon är det redan dags för RUL och känner mig sjukt nervös.....

Illamåendet fortsätter till och från och måste kräkasRynkar på näsan och inte nog med det så har man fått foglossning också kan inte äns dammsuga, gå långa promenader eller bära tungt  för får jag ont i flera dagar och kan inte äns gåRynkar på näsan.....

• cindy03

Nu har vi varit på bebis besikning och bebben gick igenom allt utan anmärkning. . Nu ska jag verkligen njuta på riktigt och spana efter baby prylar och barnvagn har ingenting kvar från de äldre barnen så här måste det handlas

• cindy03

Ja verkligen har aldrig varit så nervös med tidigare graviditeter men med denna har allt varit så annorluda. Men nu ska det verkligen njutas!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~