Inlägg från: cindy03 |Visa alla inlägg
  • cindy03

~* Juni Bebisar 2013 *~

Jag har inte haft sex sen plusset och det mest för att min sambo har sagt att det blir ingen sex förren efter vecka 12Förvånad och det kan ha med att göra att sist vi var gravida så fick vi missfall men jag tror inte det hade med sex att göra, bara ren otur.

men vill han ha det så så gärna för mig är lite trött på allt sexande efter alla försökFlört

men ärligt talat så tror jag inte han kommer kunna hålla sigSkrattande 

• cindy03

Här är en till som är sjukt sugen på söt... Jag äter inte godis i vanliga fall men idag så köpte jag mig en stor påse med snickersTyst hahaha Hur ska detta sluta?

• cindy03
    Sitter här och har skam och ångest känslorRynkar på näsan Hatar gravid hormoner!!Demon

När jag var och hämtade min minsta på fritids (han går i nollan) så hängde det en lapp där, där det stod att förskole klasserna skulle på pedagogisk höst utflykt och att barnen skulle ha med sig en liten fika och lunch!

Och när jag har läst detta så blir jag väldigt arg! Och jag frågade fröknarna vad den skulle någonstans och till svar fick jag att de skulle ner till stan och detta gjorde mig ännu argare. Och sen ploppar det ut från mig: är inte svenska  skolan kostnads fritt? Och är det inte lite väl mycket packning för dem små barnen att gå runt och bära?

Och den här pedagogen bara står och himlar med ögonen och säger men så är det i alla fall imorgon.

Önskar jag hade kunnat hantera situationen annorlunda! 
  • cindy03
    Sömntutan skrev 2012-10-15 21:20:29 följande:
    Hmmm reagerade du över att de var tvungna att ha med sig egen mat eller vad blev du arg för?
    Jag reagerade på att de skulle ha med sig både fika , lunch och dryck.....

Jag brukar absolut inte vara sån här, men vet inte vad som flög i mig riktigtRynkar på näsan 
  • cindy03

Tack tjejer för era inlägg. Jag trodde jag hade över reagerat. Pratade även med min man och han sa precis som niGlad.

Nu till mina grav-symtom usch kan inte äta för när jag äter mår jag fruktansvärt dåligt hela magen känns sjösjuk.
    Någon som har det så? och så fall vad är era knep?Glad 

• cindy03

Nu har jag tagit mig tid att ringa både till mödravården för tid till inskrivning som blir den 13/11 och till vul och fick då en tid till den 26/11Förvånad evigheter ditt!!

Har mått jätte illa så har inte orkat hänga så mycket på Fl men hoppas att det blir bättre snartGlad 

• cindy03

Nu har jag tagit mig mod och ringt till barnmorskan och fick en tid till den 13/11.  Sen ringde jag för en tid till vul då vi har bestämt att göra en Nupp-testet. Fick tid tll den 26/11Förvånad Känns som hundra år ditt bara men men.....

• cindy03

här är en till som hade låga värden i allt så ny blir det att knaprat massa järn och vitaminer..... hoppas bebis mår  i alla fall....

BM ska att mitt järn VÄLDIGT lågt den ska ligga på 20 -25  och mitt låg på 5Förvånad inte konstigt på att jag mått så dåligt som jag har gjort.....

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~