Inlägg från: Sömntutan |Visa alla inlägg
  • Sömntutan

~* Juni Bebisar 2013 *~

Jag hade snabba och relativt enkla förlossningar, men jag vet inte om jag kan säga att jag längtar till själva förlossningen. Kanske till det där floffet och sen är det klart, men inte till värkar och krystning. Självklar var det en häftig upplevelse. Men jag får nästan lite panik och ångest när jag tänker på det. Som tur är så brukar man ju vara ganska redo när det vän är dags. Man vill bara att den lille ska komma ut. Men just nu längtar jag som sagt inte så mycket .

• Sömntutan
    melikey0u skrev 2012-11-05 14:23:14 följande:
    Fyller 25 i år och killen med :)
    Jag är 31 och tänker inte heller göra det.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan

I min kommun blir man inte ens erbjuden att göra det förrän man är 35. Hade inte alls koll på detta innan jag läste om det här, så tanken hade nog aldrig slagit mig om jag inte varit här på FL.

• Sömntutan

Såg att ni pratar tvillingar. En tjej i byn där jag bor har fått tre tvillingar på raken. Dock var det en av tvillingarna som dog i någon av graviditeterna. Men ändå, vad är chansen liksom?

• Sömntutan

Åhh, fick lov att ringa och ändra tiden för inskrivning pga. att jag har praktik då. Fick en ny tid en vecka senare 7/12, känns som en evighet.

Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    Madelen21 skrev 2012-11-07 14:32:03 följande:
    sömntutan: ja jag har inskrivning 4/12 å det är iaf mindre än en månad dit :)
    iof så behöver vi kanske inte vänta så länge till nästa besök . Jag kommer ju nästan vara i v.14 när jag ska dit.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    Madelen21 skrev 2012-11-07 14:48:34 följande:
    sömntutan: vilken dag byter du v??
    jag är i v 9 byter v på tisdagar... jag kommer va i v 13 då ja ska dit :)
    ååå längtar till rutin ul.

kommer ni kolla kön?
    jag vill nog gärna veta :) 
    Jag byter på lördagar och ska dit en fredag. Så nästan i v.14
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    AlexandraViberg skrev 2012-11-07 15:42:03 följande:
    Jag byter på måndagar, väldigt behändigt eftersom en vanlig vecka börjar då :P
    Smidigt! Dock vet jag ju inte säkert. Jag har bara antagit att jag hade ÄL. Eftersom jag inte plussade förrän på BIM+7 så har jag mina misstankar att ÄL var en vecka sen och har sen räknat där i från. Enligt sista mensens första dag så ska jag ju egentligen vara i v.10 nu. Men jag tror mer på min uträkning. Lär ju visa sig på RUL.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    Madelen21 skrev 2012-11-07 14:48:34 följande:
    sömntutan: vilken dag byter du v??
    jag är i v 9 byter v på tisdagar... jag kommer va i v 13 då ja ska dit :)
    ååå längtar till rutin ul.

kommer ni kolla kön?
    jag vill nog gärna veta :) 
    Nej, vi kommer inte att ta reda på kön. Dock är jag ganska säker på att det blir en pojk denna gången också.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan

Blir lite förvånad faktiskt när jag ser att så många kommer kolla kön. Själv tycker jag att det är en stor grej att inte veta. Såklart gör man ju som man vill. Men jag trodde faktiskt det var fler som tycker som jag.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~