Inlägg från: Sömntutan |Visa alla inlägg
  • Sömntutan

~* Juni Bebisar 2013 *~

Har så sjukt ont i magen nu i kväll. Tror dock att det är tarmarna som spökar. Min mage är verkligen inte som den ska. Borde nog försöka äta lite mer fibrer än vad jag gör.

Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    wassan skrev 2012-10-21 21:30:56 följande:
    Ifall man gör vul tidigt och får me bild så kan man ta me de till konditori och få de som tårta ;) och bjuda familjen
    Vilken kul grej! Synd att jag inte hade kvar konditoriet jag ägde i 3 år, då kunde jag ha gjort en själv
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan

Jag fick också min inskrivning sent. Inte förrän den 30/11 ska jag dit, och då är jag i v.12. Inte för att det spelar mig så stor till egentligen, men det känns liksom mer verkligt när man börjar gå dit på nått sätt.

Jag som har pratat så mycket om jag inte mår dåligt fick sota för det i morse. Efter duschen höll jag fullkomligt på att dö. Svimningsattack och illamående från hell. Fick snabbt sätta mig på toalocket med huvudet mellan benen och andas. Båda barnen hemma och som tur var så satt de och såg på TV. Klarade mig från uppkastning, men det bar nära vill jag lova.

• Sömntutan
    che71 skrev 2012-10-23 10:57:08 följande:
    blöder som riklig mens sen igår, rejäl mensvärk hela tidenGråter
    ska på VUL i em
    är så rädd
    Det kan bara inte vara sådan otur igen! Denna gången skulle det ju gå bra, Fragminsprutorna skulle ju hjälpa?!
    Hur ska man orka med ett 4:e missfall!?
    Åhhh vännen! Hoppas att allt ser bra ut trots blödningarna. Håller tummarna hårt.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan

Idag vill jag bara dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen. Har knappt sovit en blund i natt då jag vaknat av jättekramper i magen. Är precis som att magen är hur gasig som helst, men vägrar att släppa ut gaserna. Vaknade och kallsvettades av alla kramper i natt och när jag idag skulle gå upp och få i väg både mig och barnen till skola fick jag svimnngsattacker och illamående från hell. Valde att plugga hemma idag då jag verkligen mår pyton. Hoppas det bara är något tillfälligt.

Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    melikey0u skrev 2012-10-23 12:08:52 följande:

varför´inte bara fisa om man är fisnödig?
    Va? Tror du inte jag vill det? Men min mage verkar inte vilja det.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    kluckis skrev 2012-10-23 12:07:07 följande:

Låter som om du är förstoppad ?:(

Få du i dig nån mat tänkte om det är därför du är så svimfärdig! Köpt lättäten mat.
    Tex risifrutti, fil, frukt, färig frysmat, osv:)  
    Nja, alltså jag  var på toa i går utan några större problem.

Jo då jag får i mig lite mat. Allt går inte, men vissa saker funkar. Man få ta det man är sugen på helt enkelt.

Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    che71 skrev 2012-10-23 15:56:41 följande:
    Missfall Gråter
    Var på VUL o där syntes inget men han sa att det är tidigt o att jag fick ta ett blodprov hcg så att de ser att
    grav. hormonet gått ner så inget växer i äggledare ifall det är för tidigt att se.
    Men med tanke på hur mycket jag har blött sen igår o mensvärken så borde det vara missfall.
    Han sa att APC resistens o sämre ägg pga ålder är ingen bra kombination, men att vi skulle fortsätta försöka om vi orkar.
    Är så ledsen o tom.
    4 missfall på 2 år, hur mycket otur kan man ha, hur många besvikelser orkar man?
    Skickar massor med styrkekramar. Ta hand om dig!Hjärta

wassan: Det kan vara för tidigt. När jag väntade första sonen blev jag akut skickad till gyn för ett VUL då läkaren på min VC trodde jag hade ett X. Där kunde de inte se någonting utan jag fick komma tillbaka en vecka senare och då såg de att det var något där inne, bla. gulesäcken.

Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan

Men vad skönt för er som fått tider så pass fort. Själv ska jag inte på inskrivning förrän den 30/11 och då är jag nästan i v.13. Men, men det blir nog bra.

Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    wassan skrev 2012-10-23 16:41:41 följande:

Åh hoppas jag ;(
    Jag hoppas det är tidigt också ;( jag ska tillbaka nästa vecka på tisdag..
    När du gjorde vul kunde hon inte alls se något? Sa hon vilken vecka du va i då? För idag sa hon att hon ser inget..
    Nej eftersom hon inte såg någonting så kunde hon ju inte heller säga vilken vecka jag var i. Jag sökte till VC för att jag hade så fruktansvärt ont i magen och jag visste inte att jag var gravid då testet jag hade tagit visat neg. De tog blodprov på mig på VC och konstaterade att jag var gravid och skickade mig direkt upp på akuten. VULet där visade ingenting så hon kunde inte säga någonting. Vi fick komma tillbaka en vecka senare och då såg de gulesäcken.
    Äntligen! BF ~14 juni
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~