~* Juni Bebisar 2013 *~
Har så sjukt ont i magen nu i kväll. Tror dock att det är tarmarna som spökar. Min mage är verkligen inte som den ska. Borde nog försöka äta lite mer fibrer än vad jag gör.
Har så sjukt ont i magen nu i kväll. Tror dock att det är tarmarna som spökar. Min mage är verkligen inte som den ska. Borde nog försöka äta lite mer fibrer än vad jag gör.
Jag fick också min inskrivning sent. Inte förrän den 30/11 ska jag dit, och då är jag i v.12. Inte för att det spelar mig så stor till egentligen, men det känns liksom mer verkligt när man börjar gå dit på nått sätt.
Jag som har pratat så mycket om jag inte mår dåligt fick sota för det i morse. Efter duschen höll jag fullkomligt på att dö. Svimningsattack och illamående från hell. Fick snabbt sätta mig på toalocket med huvudet mellan benen och andas. Båda barnen hemma och som tur var så satt de och såg på TV. Klarade mig från uppkastning, men det bar nära vill jag lova.

Idag vill jag bara dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen. Har knappt sovit en blund i natt då jag vaknat av jättekramper i magen. Är precis som att magen är hur gasig som helst, men vägrar att släppa ut gaserna. Vaknade och kallsvettades av alla kramper i natt och när jag idag skulle gå upp och få i väg både mig och barnen till skola fick jag svimnngsattacker och illamående från hell. Valde att plugga hemma idag då jag verkligen mår pyton. Hoppas det bara är något tillfälligt.

Men vad skönt för er som fått tider så pass fort. Själv ska jag inte på inskrivning förrän den 30/11 och då är jag nästan i v.13. Men, men det blir nog bra.