~* Juni Bebisar 2013 *~
Vi tänker inte ta reda på kön. Här blir det en överraskning som med de tidigare två.
Vi tänker inte ta reda på kön. Här blir det en överraskning som med de tidigare två.
Haha, min man luktar inte heller godis
.
Cupcake: jag höll på att börja lipa idag när sonen läste för mig. Tyckte han hade blivit så duktig och han har sådan inlevelse när han läser vad personerna i boken säger. Haha, fick verkligen bita mig i tungan för att inte börja storböla.
Ja ni, det här med luktsinnet ser jag enbart som ett minus faktiskt. I mins tidigare graviditeter så fick min man byta deo två gånger, vi fick köpa nya duschtvålar stup i kvarten och parfymen som tidigare luktat supergott luktade helt plötsligt kattpiss. Minns också att mina egna lukter kunde reta mig något otroligt. När jag var på toa var jag nära att kräkas flera gånger då jag tyckte att mitt underliv luktade fruktansvärt. Ibland fick jag även känslan av att jag från ingenstans kände en ammoniaklukt från mig själv. Haha, fatta hur knäpp man blir när man väntar smått.
Sambon tyckte jag skulle njuta och ta ett bubbelbad men jag känner mig för rastlös för det! Kommer väl storstäda här istället. HahaSka tillägga att jag tog ett digitalt förra fredagen som visade 2-3 vilket också bekräftar det jag tror.
Ja jag räknat såhär så visar det dig vid RUL sen.
Lycka till Idag Alex! Hjärtat kommer slå så fint så!
Själv ska jag skriva tenta idag. Tyvärr har mitt fokus legat på helt andra saker just nu och pluggandet har blivit lidande. Tror inte det kommer gå så bra tyvärr.