~* Juni Bebisar 2013 *~
Lizz: har för mig att det betyder att du har gått 20 fulla veckor, alltså är du i v 21.
Lizz: har för mig att det betyder att du har gått 20 fulla veckor, alltså är du i v 21.
Vad jag har förstått så är det alltid rul datumet som är bf.
Alexandra: ta en till på
Maxi Cosi mura 4, blev kär i den. Extremt lätthanterlig och modern
Alexandra: googla
Vi köper vår från Tyskland för 2500 minde än i Sverige
Alexandra: nej maxi Cosi mura 4, med fyra hjul. Fast gillar man tre bättre kan man ju ta det, det enda som skiljer tre och fyra åt är antalet hjul
Har varit så lugnt i magen i två dagar nu... Varför??
Nu har vi varit och klämt och kännt, monterat ner och upp och testat allt med vår vagn. Det blir maxi Cosi mura 4 plus. Så nu beställer vi den från Tyskland för 5700kr köper vi den här i Sverige kostar den 8790kr
Snacka om att göra ett klipp
riktigt nöjda är vi!
Etangen: tack för tipset. Det ska vi kolla
Caliphora: min man håller bäst koll på de siterna. Men finns massor av olika och med olika utbud. De flesta har dessutom fraktfritt över 3000. Men kollar med min man vilka han kollat mest på och återkommer
Så länge funkar Google
Jösses!! Ligger på rygg i sängen med magen i vädret och pratar med bebis. För en liten stund sedan rörde sig höger sida om naveln ungefär som han vände sig där inne, såg helt galet ut! Ha ha drt kändes rätt galet åxå. För en gångs skull var mannen i närheten så han inte missade det