~* Juni Bebisar 2013 *~
Det är så aktivt i magen idag! Jösses! Har knappt haft en lugn stund
Undrar varför det är så aktivt vissa dagar å lugnt andra... Någon som har en teori?
Det är så aktivt i magen idag! Jösses! Har knappt haft en lugn stund
Undrar varför det är så aktivt vissa dagar å lugnt andra... Någon som har en teori?
Sagolina: ja så kan det nig va
tycker min kille är å svänger i hela magen idag, får massa buffar överallt. Men såklar så slutar han så fort pappa ska känna
Sömntutan: så har jag också haft det vissa dagar. Sen dagen efter har det sparkats desto mer
Tror inte man behöver oroa sig såhär tidigt. Mest nyfiken på varför
ToTo: jobbigt! Men nu håller vi fast vid att där är lite vatten och att hjärtat slår, hoppas så på det bästa för er alla
Mjj: grattis! Underbart!
Lika oblyg grabb som vår då ha ha snoppen gick inte att missa
Precis hemkommen från mvc. Har kollat de hemska kliande utslag jag har på brösten. Dom tog lever prover men läkaren hade ingen aning vad det är. Klådan håller mig vaken på natten. Fick en salva som ska lindra klådan. Ingen som känner igen det? Det är massa utslag som är ilsket röda, ingen gräns mellan utslagen utan dom flyter ihop. Kliar så jag blir galen!!
Ung mamma: ja dom pratade om det. Men dom vill ta reda på varför jag har det först, dom tyckte inte det såg ut som grav klåda.
Är inte lergigan lugnande åxå? Märker du av det?
Maselene: dom trodde inte det. Det ser inte ut som grav klåda
I morgon beställer vi vår vagn, en maxi Cosi
Blir mini liten när man fäller ihop den å går super lätt att styra med en hand. Perfekt!
Mytol: femte sjukan? Aldrig hört talas om!
Kollar det