Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Tänkte på en sak. Min väninna fick snittas pga att sonen vägrade vända sig å fixera sig trots vändnings försök.
    Har hört att vändnings försök ska vara hemskt, har man rätt att vägra det? Hon sa till mig att skulle det inträffa igen kommer hon tvär vägra att vända bebis.
    Jag kan ju säga att det kommer jag med vägra efter hennes historia

• MissMe83

Grattis till flickan Elena.

Jag bokade precis tid för 3 D ultraljud den 28 februari när jag är i v 26! Ska bli så kul

• MissMe83

Camillas: det är privat. Vi bokade på Emma ultraljud klinik, finns på de stora orterna i landet. Med sök på Google. Där vi gör det kostar det 1200 så det är rätt bra pris. Då får man dvd med film och foto

• MissMe83

Camillas: dom rekomenderar mellan v 24 å 32. I v 26 är det en fullt utvecklad bebis som bara ska bli lite större och tjockare så då kan du se perfekt. Efter v 32 är det för lite plats kvar i magen för att se bra

• MissMe83

Baby lei: hon tycke det gjorde väldigt ont och var så våldsamt. Hon skrämde mig ordentligt . Så råkar jag ut för det lär jag tvär vägra

• MissMe83

Någon som har hört något ifrån ToTo ?? Undrar så hur det är med henne och hennes tvillingar, var ju bekymmer med fostervatten till den ene

• MissMe83

ToTo: vad skönt å höra från dig. Har hålet läkt? Tror dom att det fylls på med fostervatten igen? Skönt att bebis lever där inne. Håller alla tummar

• MissMe83

ToTo: å nä! Men det har ju inte läckt på så lång tid , kan inte det betyda att det blivit mindre då? Förlåt för alla frågor, säg ifrån om jag e jobbig. Hoppas så att det ska gå bra

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~