~* Juni Bebisar 2013 *~
La in en bild i bildtråden på en bebis jag!
La in en bild i bildtråden på en bebis jag!
ja jag tycker kräkningarna är enklare än den ständiga huvudvärken! Mycket jobbigare att ta liksom.. :/
Baby lei: brukar inte funka med telefonen :/
Sönntutan: ja mitt blir 10/1. Tror det är i 18+3 eller så :)
Jag väger 57, känner mig pluffsig trots att jag gått ner 2 kg! Men det börjar synas, men känslan är ju inte att det är livmodern som syns, fast den tar ju plats där inne nu och trycker fram annat, så rent teoretiskt så är det ju för att den börjar ta plats!
Så att man väger mindre eller mer kanske inte gör någon skillnad just nu :)
Madelen21: tyckte jag kände något igår jag med!! Kändes inte som tarmar och lät inget och var ganska långt ner.. Kan ju varit men räknar det inte som det ändå men som den sprattlade på vul idag så vet man ju inte! :P
Här längtar jag så efter fredag då jag går in i vecka 12-äntligen!! Har annars fått raketfarts tillväxt på magen. Det är helt galet! Ska slänga in en bild i bildtråden så fort jag får tid. Ser ut som jag är betydligt längre gången än v 11. Lillpluttan: ja synd att Sverige inte gör ul i v.13 tycker jag! Många länder gör det! Man får förlita sig på kroppen och hoppas på det bästa.. Men förstår att det är jobbigt. Jag behövde inte fråga efter mitt vul, han frågade om jag ville när jag ändå låg där med benen i luften :P
Poff så är det RUL sen poff så är det juni ;)
Ja man kan ju försöka se det så iallafall! :P