Inlägg från: AlexandraViberg |Visa alla inlägg
  • AlexandraViberg

~* Juni Bebisar 2013 *~

Nädu! Är väl extra nojjig eftersom det tog tid att bli gravid men nu måste jag skärpa mig, men just mensvärk känns extra olustigt.. :/

• AlexandraViberg

Håller med mysmamman!

En kompis med upprepade mf röker även denna grav som verkar gå vägen eftersom de fick mf hindrande mediciner.. Blir så arg "det är bara tre"

En i stan här rökte sjukt mycket och födde ett dött barn, de lyckades återuppliva. Trots detta rökte hon hela nästa grav med? Hennes barn föddes död pga rökningen....

Tänker inte ens på alkohol som gravid. Inte en tanke alls. Inte ens på alkoholfria öl eller vin. Finns godare saker! :)

Tänk om någon skulle tvinga mig dricka och röka liksom.. Nä!

• AlexandraViberg

Någon mer än jag som är sjukt sugen på skit mat? Typ kebab med strips och sås :P

Är aldrig det annars, när vi beställer hem från pizzeria blir det alltid sallad innan grav. Känns konstigt! Har stått emot länge men känner smaken i munnen hela tiden :P

• AlexandraViberg

Det ville jag med för ett par veckor sedan! Åt bara sallad, frukt och ja nyponsoppa!

Men nu mår jag bra på kvällarna och blir så sugen på skiten.. Inte likt mig ALLS!

• AlexandraViberg

Haha! Härligt! Han tyckte nog det var super kul!

Min har inte fått göra några vansinnesfärder ännu men han har fått gå på affären åt mig några gånger :P

• AlexandraViberg

Och min tog några minuter från första snittet :P

Jag blir ju förstagångsföderska nu på vaginal väg, om det nu blir så. Blir spännande men läskigt. Har inte helt bestämt sätt än men vill ju uppleva en vanlig förlossning men är så rädd för att snittet ska spricka..

Nån här som fött vanligt efter snitt?

• AlexandraViberg

Therese: där får jag ont ibland ändå.. Som ett litet tryck precis där du säger, kanske lite mer i mitten av höftens höjd. Fast har inte reflekterat om det händer när jag kissar..

Har mest tänkt att det är ärret i livmodern efter äggledaren men kanske inte är så. Men försöker alltid hitta logiska förklaringar för att inte oroa upp mig!

• AlexandraViberg

Mina föräldrar hade så mycket fantasi så om jag var man hade jag hetat Alexander :P

Här blir det Anton och Alicia iallafall. Mellannamn och allt bestämt med :P

• AlexandraViberg

Mellannamn är alltid släktnamn för oss, fast först födda pojken döps tydligen alltid efter pappa i makens släkt så vår pojk får två mellannamn för jag har lovat pappa sen jag var 11 år att döpa en son efter hans farfar och vet ju inte hur många söner man får så det får bli första :P

Och dottern är döpt efter dennes fru och om bebis är tjej blir det efter farmor Kerstin :)

En kompis födde barn inatt! En super söt tjej! Lite sugen man blir nu då! Nu får månaderna gå snaaaaabbare!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~