Inlägg från: AlexandraViberg |Visa alla inlägg
  • AlexandraViberg

~* Juni Bebisar 2013 *~

Jag har alltid sagt att det är bra att vara första syskon som får barn, välja och vraka bland släktnamnen ;P

Inga nära vänner till mig väntar barn i samband med mig.. Bara en gammal kompis som jag inte pratar med längre! Men man får väl nya vänner på föräldragrupper också :)

• AlexandraViberg

Jag börjar fan bli deppig av att känna mig såhär jävla värdelös. Suttit här i soffan i två månader nu.. Kräks ju typ så fort jag rör mig och nu hjälper inte lergigan comp längre..
    Jag vill bli normal igen!!! Har inte orkat hämtar dottern på hela veckan pga mitt mående. Känner mig som världens sämsta fru och mamma just nu.

Trodde jag skulle vara lycklig och glad när jag äntligen fick bli gravid.. Suck! När ska det gå över?!

• AlexandraViberg

Jag sover nog 14 timmar, maken lämnar och hämtar på dagis. Handlar, lagar all mat. Allt och här ligger man och är värdelös.. Dottern lär ju börja tro att jag är döds sjuk snart..

• AlexandraViberg

Tack tjejer! Ja jag går från sängen till soffan sen ligger jag här. Mår verkligen konstant illa och idag FICK JAG INTE följa med på affären för han ville inte skynda sig.. :P
    Har mått såhär sen v.5, nån vecka hjälpte medicinen men inte nu längre. Hcg ska ju börja gå ner snart så hoppas det vänder då!

Baby lei: haha ja i one piece under en filt framför projekt runway och dottern kom och frågade om jag inte mådde bättre idag sen pussar och nu leker hon. Maken lagar mat och jag längtar efter lättsaltade chips!
    Brukar må bra på kvällen om jag mår dåligt på dagen, så hoppas det nu med, vet en tjej som vill ha fredagsmys till x factot här hemma!

• AlexandraViberg

Mytol: sägs ju att flickor stjäl mammas skönhet och pojkar förstärker den. Med det sagt är det garanterat en tjej för mig! Håret blir en tova av ingenting och jag har också fått finnar! Suck! Hade aldrig det som tonåring heller.. :P

• AlexandraViberg

Jaha! Så fick man ha gråt kalas vid matbordet igen! Känner mig verkligen värdelös! Varje tugga jag tvingar i mig gör jag bara för bebisen. Vill kräkas och gråter mig igenom det och får sån ångest. Dels att jag inte kan äta mer av maten maken lägger ner energi på och för att jag känner att jag inte ger bebisen tillräckligt mycket.. :(

• AlexandraViberg

Ja min hy var tok fin senast och inget fel på håret och hon var tjej men detta är ju tvärtom så med den logiken borde det vara motsatta könet för mig. Har fått för mig att det är en pojke (vore kul!) men drömmer att det är en tjej! Vill veta NU! :P
    Behöver någon vetskap om vem som gömmer sig om min graviditet ska fortsätta såhär :P

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~