Inlägg från: AlexandraViberg |Visa alla inlägg
  • AlexandraViberg

~* Juni Bebisar 2013 *~

Vi vill veta om de syns på RUL! För dotterns skull. Första syskonet och hon är i känsliga 6 års åldern :P

• AlexandraViberg

Jag upplever att min bakåtlutade livmoder är mer fram nu och den ska enligt förlossningsläkare jag pratade med i v.13 börja tippa fram pågrund av tyngden. Det blir ju som att den tippar över eftersom det är mer utrymme framåt. Jag tycker min gjort det nu i v.14-15 men känner ingen kant. Men känner att det är lite hårdare där nere och en bit upp sen ett tag tillbaka. :)

• AlexandraViberg

Jaha då fick man ta sig i kragen idag med.. Super ont i huvudet och illamående och håret var en stor knut.. Och för att inte tala om klädbristen!! Fyfan. Men nu ska mamma gifta sig, så vad gör man? Hade hellre legat kvar med mitt dumma huvud i soffan och masserat den 3 kg tunga pannan..

• AlexandraViberg

Jag gjorde vul i v.13 men jag låg redan med benen upp så att säga, så det var väl enkelt.
    En bakåtlutad bör ha börjat rest sig så det är nog inga problem!

• AlexandraViberg

Zora: klart han inte kommer känna sig svin nöjd med situationen och kanske bli ledsen. Men jag tycker inte du måste berätta något. Nu är inte jag och dotterns pappa nyseparerade på något sätt men jag skiter i hur han får veta. Känner inte att jag behöver berätta. Så det får dottern göra om hon känner för det. Vet inte hur ett sånt mail/samtal skulle gå till ändå.

Men räkna med att han inte blir nöjd. En tjejkompis hade samma problem, hennes ex blev super ledsen såklart. De hade ett barn tillsammans redan dock som var två år så hon berättade själv för honom eftersom sonen var lite för liten. Ja, hur som. Detta känner du bäst själv! :)

• AlexandraViberg

Flagnell: läskigt men bra att få dropp ändå! Det ville jag ha för nån vecka sen men lyckades börja få i mig och behålla. Jag kräktes dagligen hela maginnehållet pga min huvudvärk! Illamåendet i övrigt gick över för några veckor sedan, bara huvudvärksillamåendet kvar. Verkar inte ge med sig heller.

Hoppas du får må bättre sen iallafall!

• AlexandraViberg

Flagnell: fick migräntabletter som inte funkar.. Ja jag har ju migrän i vanliga fall men då 1-2 utbrott per år. Nu är det snarare det per vecka..

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~