inte råd med veterinär - KRIS - vad göra??
Finns det någon veterinär där man kan få inbetalningskort?? Jag måste relativt akut ta med mitt husdjur dit helst idag! Men jag har INGA pengar! Bor i sthlm.
Finns det någon veterinär där man kan få inbetalningskort?? Jag måste relativt akut ta med mitt husdjur dit helst idag! Men jag har INGA pengar! Bor i sthlm.
En del veterinärkliniker tog faktura tidigare, men pga att så många inte betalade så finns det ingen i sthlms området som inte kräver kontant betaln
Be om förskott på lönen? Sälj något?
Blå Stjärnan i Gbg tar det på faktura, så någon i Sthlm borde göra det också. Är katten försäkrad? Kolla med försäkringsbolaget isf om dom vet nån eller om dom kan hjälpa dig med en lösning.
Ring till något katthem och fråga om dem kan ställa upp att katten behandlas och faktureras på dem men att du betalar fakturan. Oftast så har alla katthem en överänskommelse med veterinär och djursjukhus så att dem får faktura.
Rent krasst vill jag bara skälla ut dig för att du inte tar ditt ansvar som ägare när du inte har pengar till veterinär.
Ingen veterinär kommer neka katten vård, däremot kommer du inte få hämta ut din katt utan att betala. Lämna in katten så att den slipper lida!
På södra djursjukhuset i kungens kurva vet jag att de direktreglerar med försökringsbolaget ( agria iaf) och då behöver man bara betala självrisken.