inte råd med veterinär - KRIS - vad göra??
Finns det någon veterinär där man kan få inbetalningskort?? Jag måste relativt akut ta med mitt husdjur dit helst idag! Men jag har INGA pengar! Bor i sthlm.
Finns det någon veterinär där man kan få inbetalningskort?? Jag måste relativt akut ta med mitt husdjur dit helst idag! Men jag har INGA pengar! Bor i sthlm.
Katten hade en elakartad tumör och avlivas nu.
Usch jag lider med dig. Tog bort min hund för drygt ett halvår sen och saknar honom så fruktansvärt mycket. Tycker hemskt synd om er.
Kram TS.
Det är alltid svårt att behöva avliva ett djur! Jag hade en sköldpadda som hette Neo. hon var seriöst som en hund eller nått, ville alltid vara i min famn och ligga och sova på min mage osv. gosa, gosa, gosa var hennes melodi. ja man kan gosa med sköldpaddor.
Neo blev tyvärr sjuk, hon fick sköldpaddors svar på MS, och skulle ha dött själv. dock så lade hennes funktioner i kroppen av en efter en och så fort jag fick reda på det, så avlivade jag henne. jag kunde inte se henne lida. men helvete vad jag grät, mamma fick sitta med mig hela natten och trösta.
Historien fick dock ett hyffsat gott slut för jag fick en ny unge av uppfödaren som heter Hector. älskar honom massor. Hector blir rock aldrig neo och vice versa, men Neo har det bra nu hon slipper lida. Hon blev bara 1,5 år och är nu i paddhimlen.