inte råd med veterinär - KRIS - vad göra??
Finns det någon veterinär där man kan få inbetalningskort?? Jag måste relativt akut ta med mitt husdjur dit helst idag! Men jag har INGA pengar! Bor i sthlm.
Finns det någon veterinär där man kan få inbetalningskort?? Jag måste relativt akut ta med mitt husdjur dit helst idag! Men jag har INGA pengar! Bor i sthlm.
Är katten försäkrad så åker du in med katten, sedan säger du att dom ska ta betalningen genom försäkringsbolaget, och att du gör upp med dom.
Så gör jag alltid, just för att slippa vänta på pengar hit o dit.
Är katten inte försäkrad åker du in med den ändå. Sedan får du väl ha kvar katten där tills du kan lösa ut den då.
Distriktsveterinärerna i valbo tar endast kort annars fakturerar dom , var där i går o hade fel kort med så dom tar faktura .
Gör dig av med katten sen när den fått hjälp så du slipper låta den lida flera gånger för du inte har råd att ha djur .
Distriktveterinärerna i Vårsta fakturerar alltid! Dom har öppen mottagning varje vd morgon 9-10... Bara att åka dit altså!
Vårsta (Botkyrka)
Ringvägen 1
147 70 Grödinge
Telefon 08-530 251 20, fax 08-530 251 23
Drop in för vaccination och enklare åtgärder vardagar kl. 9:15–10:00
Ta kontakt med en jägare och be denne göra slut på lidandet. Skaffa inget mer djur innan du har en stabil ekonomi och kan ta ansvar för ditt djur.
Ja just det. Jägare finns det bara i Norrland. Mitt fel! Herre Gud!