• Anonym (förtvivlad)

inte råd med veterinär - KRIS - vad göra??

Finns det någon veterinär där man kan få inbetalningskort?? Jag måste relativt akut ta med mitt husdjur dit helst idag! Men jag har INGA pengar! Bor i sthlm.

• Svar på tråden inte råd med veterinär - KRIS - vad göra??
  • Anonym (förtvivlad)
    Alby skrev 2012-10-11 19:21:14 följande:
    Från hemsidan: Hur går det till? Klarna kommer att göra en enkel snabb kreditkontroll som endast tar ett par minuter. Blir du godkänd av dem kommer köpet att registreras hos oss. Du beställer en tid och du kommer till oss, och får din tjänst utförd, samt en faktura av oss! Vem kan använda sej av Djurdoktorns fakturaservice? Alla slags djur kan få djurvård på faktura under förutsättning att Klarna godkänner det.Fakturamöjligheten gäller för både produkter, sjukvård, vaccination, besiktningar, tandstensborttagning,kloklipp, id-märkning, operationer, kastrationer mm.

Jag blir inte godkänd hos klarna.
  • viseversa
    Anonym (förtvivlad) skrev 2012-10-11 19:21:29 följande:

Du har ingen aning om varför hela min buffert är slut...självklart hade jag lånat pengar OM JAG HAFT NÅGON ATT LÅNA AV!!
    Inte kattens problem ts. Nu är det den som lider. och den behöver vård. Du får fixa det helt enkelt. 
  • Anonym (förtvivlad)
    viseversa skrev 2012-10-11 19:23:17 följande:
    Men åk in nu och säga att du inte har pengar. Jag tror inte dom låter katten gå utan vård om det är så allvarligt!

Ska jag vänta till imorgon? Hon är inte döende, utan pigg i övrigt. Jag chansar imorgon och åker till närmaste vet, kan inte tänka mig att dem inte hjälper en katt som blöder i munnen?!
  • Anonym (förtvivlad)
    niagara skrev 2012-10-11 19:23:52 följande:
    Sms-lån?

Provat det också..
  • Alby

Okej, det hade jag missat. Men nu så måste du tänka på katten i första hand. Det spelar ingen roll till vilket sjukhus du tar katten, de nekar aldrig vård, speciellt inte om djuret har ont. Har katten kunnat dricka något idag? Ju längre du väntar desto dyrare blir det, om det behövs dropp och sånt.

• riboflavin

Jag upprepar:

Ingen veterinär kommer neka katten vård. Däremot kommer du inte kunna hämta ut katten innan du betalat. Åk in med katten nu, och bekymra dig om hur den ska lösas ut senare. 

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • viseversa
    Anonym (förtvivlad) skrev 2012-10-11 19:26:01 följande:

Ska jag vänta till imorgon? Hon är inte döende, utan pigg i övrigt. Jag chansar imorgon och åker till närmaste vet, kan inte tänka mig att dem inte hjälper en katt som blöder i munnen?!
    Ja åk i morgon. Tror inte det är öppet nu. Åk det första du gör på morgonen. Nej klart hon får hjälp. Ni får komma fram till en betalning. Hjälper dom henne inte är dom extremt kalla och grymma. 
  • Anonym
    Anonym (förtvivlad) skrev 2012-10-11 19:16:56 följande:

Man får bara betala med faktura om man är känd hos dem sen tidigare. Annars är det kort/kontanter som gäller även där.

Det stämmer inte.. åk dit med katten så får du ta mot faktura..
Svar på tråden inte råd med veterinär - KRIS - vad göra??