inte råd med veterinär - KRIS - vad göra??
Finns det någon veterinär där man kan få inbetalningskort?? Jag måste relativt akut ta med mitt husdjur dit helst idag! Men jag har INGA pengar! Bor i sthlm.
Finns det någon veterinär där man kan få inbetalningskort?? Jag måste relativt akut ta med mitt husdjur dit helst idag! Men jag har INGA pengar! Bor i sthlm.
Hoppas att det går bra med kissen, vad som än händer. Vet hur jobbigt det kan bli om husdjuret oförhappandes gör sig illa. Dotterns råtta klämde svansen så hela skinnet åkte av, det var en fredag kl 16.50 o närmaste veterinär stängde kl 17.00, jag kunde få låna men ingen hade samma bank som jag. Det slutade med att jag fick ringa runt till människor som jag bara kände ytligt o låna ihop till de pengarna som vet kostade. Närmaste öppna vet låg 8 mil bort. De var snälla o skippade jouravgiften o jag kunde gör eftervården själv. Ibland skiter sig allt vid fel tidpunkt o då får man kämpa för att lösa det.
Men åååhhh....jag älskar min katt mer än någon av er kan förstå.... Pengar spelar ingen roll för mig när det gäller att rädda hennes liv..... Det är just nu jag inte hade pengar...men jag fixade det ändå. Jag hoppade på mina kryckor med katten under armen (har en krossad fot) och LIFTADE till djursjukhuset.
Åh va jobbigt..stackars kisse o stackars dig .
Nä dom frågade inte nu!
Men när du ska hämta katten så kommer du få betala! Eller har DU frågat om hur betalningen ska gå till? Eller hur mycket det kan tänkas att landa på. Det är ju INTE gratis direkt att vara på djurskhus utan kostar rät tmånga kronor per dygn. Och dom tar bra betalt för varje litet prov dom vill ha.
Många veterinärer släpper inte ifrån sig djuret innan du betalat.