• madeleeneee

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej!

Har under 1½ års tid försökt få ett syskon till vår tjej utan att lyckats.
    Fick ett plus för snart 4 veckor sen som slutade i missfall.

Ska nu börja med pergotime och är riktigt spänd på detta.
    Avslutar en kur med primolut nor nu för att invänta cykeldag 5 =)

Fler som ska börja nu i dagarna som vill följas åt?

Nu ska de bli ett pluss!!

• Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!
  • Mamma en gång till

Jag lägger till BIM. Igår var det ägglossning så nu är det bara att vänta och hoppas.

Mollisen01: pergokur nr2 (enkel dos), bim 12/12
    NLAL: pergokur 1, enkeldos, bim 4/12 
    Mamma en gång till: pergokur 1, enkeldos, Bim 14/12 

• NLAL

Mollisen: Molvärk i ryggen, ömma bröst - aldrig haft såhär pass ömma bröst innan mens, lite svagt illamående några gånger, senast igårkväll, och fick såna stick nedanför troskanten igår em, kändes som att någon försökte slå in en spik där, ganska svajjigt humör - heller inget jag brukar ha innan mens, brukar kunna vara lättretlig men nu stör jag mig på allt och gråten är sällan långt borta, skitjobbigt! Har även som en träninsvärks-känsla från ljumske till ljumske. Men är ganska säker på att det ej blivit nå. Funderar på att testa imorn, men vet ej varför. Lär ändå bara få ett streck.. Såemsen kommer väl på tisdag.

• Mamma en gång till
    NLAL skrev 2012-12-02 11:26:52 följande:
    Mollisen: Molvärk i ryggen, ömma bröst - aldrig haft såhär pass ömma bröst innan mens, lite svagt illamående några gånger, senast igårkväll, och fick såna stick nedanför troskanten igår em, kändes som att någon försökte slå in en spik där, ganska svajjigt humör - heller inget jag brukar ha innan mens, brukar kunna vara lättretlig men nu stör jag mig på allt och gråten är sällan långt borta, skitjobbigt! Har även som en träninsvärks-känsla från ljumske till ljumske. Men är ganska säker på att det ej blivit nå. Funderar på att testa imorn, men vet ej varför. Lär ändå bara få ett streck.. Såemsen kommer väl på tisdag.

Det låter som väldigt bra tecken. Jag håller tummarna.
  • Jempan

Tack för alla grattis, förstår fortf inte att jag plussat. Nu kommer dessutom oron för missfall, den gnager rätt bra den oron kan jag lova :((

• madeleeneee

usch jag oron för missfall är fruktansvärd.
    Jag hade ju ett missfall i september och efter de känner man sig hyper,
    var aldrig nervös för de när jag vänta min dotter.
    Gick in i V 8 idag de går sakta framåt men samtidigt undrar man om de verkligen finns nån där inne, tycker inte jag har några direkta symtom så.

Lycka till ni som väntar!!

• NLAL

Ja, det skriker ju nästan graviditet om det men jag tror inte det blivit nå nu heller. Jag får se när mensen kommer bara!

• NLAL

Ja, det skriker ju nästan graviditet över mina symptom, men är ändå säker på att mensen kommer på tisdag. Lycka till ni andra! :)

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!