• madeleeneee

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej!

Har under 1½ års tid försökt få ett syskon till vår tjej utan att lyckats.
    Fick ett plus för snart 4 veckor sen som slutade i missfall.

Ska nu börja med pergotime och är riktigt spänd på detta.
    Avslutar en kur med primolut nor nu för att invänta cykeldag 5 =)

Fler som ska börja nu i dagarna som vill följas åt?

Nu ska de bli ett pluss!!

• Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!
  • Solrosen 83

Nej men vad kul madeleeneee. Stort grattis!!! Du är faktiskt den andra idag som jag hör väntar tvillingar efter att ha tagit pergotime. Chansen ökar ju när man äter pergo.

Hur var det hade du gjort VUL under din kur med pergo så de såg om det var fler ägg på gång då? 

• Mamma en gång till
    madeleeneee skrev 2012-12-06 16:34:21 följande:
    Hat varit på vul idag pga smärtor och oro.. Vi väntar tvillingar helt sjukt kan inte smälta de!

Vad spännande!
  • madeleeneee

jo de hade jag,men de var inte lika stora men fanns två stora ägg men de trodde jag nog ändå aldrig, men de blir spännande.

• NLAL
    madeleeneee skrev 2012-12-06 16:34:21 följande:
    Hat varit på vul idag pga smärtor och oro.. Vi väntar tvillingar helt sjukt kan inte smälta de!

Coolt! :)) Vilken vecka är du i nu? :)
  • madeleeneee

Jag är i V8 7+1 enligt vul enligt såna graviditetskaledrar 7+4 så de stämmer ju rätt bra..:)

• mollisen01

Åh! Igår tittade jag på gamla avsnitt av "drömmen om ett barn" som gick på tv 3 för något år sedan. Så skönt att se att man inte är ensam om att kämpa och längta efter att få ett barn!! Grät gjorde jag nästan hela tiden!!! Rekommenderar er alla som tycker det är ett helvete att behöva gå igenom en massa hormonbehandlingar och veta att man kanske måste satsa på ivf att titta på programmet!

• peach85

Idag gjorde jag ett andra vul först cd 11 och idag cd14. Verkar funka med dubbel kur pergo. En stor blåsa som släpper nu. Bara hoppas att det fastnar! Lagom till julafton att göra gravtestet  Skrattande

• NLAL
    madeleeneee skrev 2012-12-07 07:11:45 följande:
    Jag är i V8 7+1 enligt vul enligt såna graviditetskaledrar 7+4 så de stämmer ju rätt bra..:)

Okej! Vad kul! :)
Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!