• madeleeneee

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej!

Har under 1½ års tid försökt få ett syskon till vår tjej utan att lyckats.
    Fick ett plus för snart 4 veckor sen som slutade i missfall.

Ska nu börja med pergotime och är riktigt spänd på detta.
    Avslutar en kur med primolut nor nu för att invänta cykeldag 5 =)

Fler som ska börja nu i dagarna som vill följas åt?

Nu ska de bli ett pluss!!

• Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!
  • Solrosen 83

Ska ta min tredje tablett i kväll på min första enkelkur. Än så länge känner jag ingenting av hormonerna. Får väl se vad VUL visar på torsdag.

• princesspeach

Vul imorgonbitti efter kur nummer 2, en dubbelkur.. Nu hoppas jag verkligen att det är något ägg där och växer!

• mollisen01

Imorgon eller på torsdag.. Men tror mensen kommer så någon mer sticka behöver inte tas.. Så trött på dessa minus! Hur svårt ska det vara att bli gravid igentligen???

• Nca

Min dubbelkur är slut nu, så jag går och väntar på ägglossning. Andra försöket med pergotime nu, får se om vi har bättre tur..

• Solrosen 83
    mollisen01 skrev 2012-12-11 11:14:22 följande:
    Imorgon eller på torsdag.. Men tror mensen kommer så någon mer sticka behöver inte tas.. Så trött på dessa minus! Hur svårt ska det vara att bli gravid igentligen???
    Då är det ju trots allt inte helt kört. Är ju långt ifrån alla som plussar redan innan bim. Håller tummarna att mensen inte kommer för dig trots allt.
  • Solrosen 83

Har avslutat min första enkelkur nu och väntar med spänning på om det ska bli någon äl. VUL på torsdag. Känns som magen är väldigt svullen och spänd nu och vet molar lite kring äggstockerna hela tiden. Får hoppas att det är bra tecken så jag inte har blivit överstimulerad.

• princesspeach

Denna omgång hade jag inte någon känning i äggstockarna innan jag gick på vul, däremot förra gången hade jag riktigt ont dagarna innan. Denna omgång visade på en blåsa på 13mm så nu trodde läkaren på ägglossning till helgen! :) Helt överlycklig (man ska bli glad för det lilla ;)

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!