• Som snö

Poängsystem

Är det okej med poängsystem för att öka på snuskandet? Ett poängsystem där den med minst lust får poäng för utförda handlingar. Typ 10 poäng för genomfört samlag. 15 för munknull med sprut. 20 för analt... Poäng som sen kan bytas mot andra tjänster. 1 poäng för serverad kaffekopp. 5 poäng för disk... Måste ju vara ren win-win. Verkar ju vara lite samma folk som gnäller över att partnern inte gör nåt hemma som inte vill knulla...

• Svar på tråden Poängsystem
  • Som snö

Och om det vore för att det skulle verka så jäkla skrytigt skulle jag outa en profil på klubb6. Ahahaha

• Ellan92
    Som snö skrev 2012-11-07 18:37:22 följande:
    Har vi lagt upp en tråd som heter "Vi knullar ofta och gärna med varandra, och skriver gärna om det på fl, fråga vad du vill"?
    Nä det behövs nog inte.
  • Anonym
    Som snö skrev 2012-11-07 18:37:22 följande:
    Har vi lagt upp en tråd som heter "Vi knullar ofta och gärna med varandra, och skriver gärna om det på fl, fråga vad du vill"?

Haha nej det har ni inte, men den här tråden är ju bara så usel, vadå "poängsystem"? Nej det låter som prostitution eller nåt. Tror inte så många nappar på din så kallade "braiga idé".  
  • Anonym

"Munknull med sprut". Du förutsätter alltså att det är kvinnan som har minst sexlust?

• Ellan92
    Anonym skrev 2012-11-07 18:39:43 följande:

Haha nej det har ni inte, men den här tråden är ju bara så usel, vadå "poängsystem"? Nej det låter som prostitution eller nåt. Tror inte så många nappar på din så kallade "braiga idé".  
    hur håller man koll på sina poäng?
    Listor på kylskåpet ? 
  • Anonym

Med analt menar du att jag som kvinna får ta min kille analt med en strapon eller dildo?

• Anonym

Och vad menar du med "genomfört samlag" till mannen fått utlösning eller?

• Som snö

Ellan: borde funka med nån vanlig lista på iphonen, så man kan ha som synkade med varandra!

Anonym: Du missade ordet "typ". Det är exempel jag räknar upp.
    Därav ord som "partnern"!

• Som snö

Anonym. Det är upp till var och en hur dom vill ha det. Jag lägger mig inte i andras sexliv på det viset.

Anonym: Jag menar till samlaget är genomfört. Sen om det avslutas av ungar som hoppar i sängen, eller att hon river ner sänglampan.. Ja, det är upp till dom knullande att avgöra när det är genomfört!

• Som snö

Och eftersom intresse tydligen finns för vårt sexliv så gjorde jag en egen tråd för dom frågorna. Där ni säkert får svar också.
    Så leta reda på "vi outar vårt sexliv på fl" och ställ dom där frågorna istället!

Svar på tråden Poängsystem