• Som snö

Poängsystem

Är det okej med poängsystem för att öka på snuskandet? Ett poängsystem där den med minst lust får poäng för utförda handlingar. Typ 10 poäng för genomfört samlag. 15 för munknull med sprut. 20 för analt... Poäng som sen kan bytas mot andra tjänster. 1 poäng för serverad kaffekopp. 5 poäng för disk... Måste ju vara ren win-win. Verkar ju vara lite samma folk som gnäller över att partnern inte gör nåt hemma som inte vill knulla...

• Svar på tråden Poängsystem
  • Ovidius
    Som snö skrev 2012-11-08 12:57:32 följande:
    Ovidius: Fast då kommer frågan. Den oundvikliga frågan!
    Hur många poäng är en unge värd om den ene vill men den andra tvekar?

Om man är steriliserad kan man få till en sjuhelvetes massa ligg utan resultat. Då är det bara att fortsätta att fila på tills bluffen avslöjas,

Men om det inte är så  -  så vet jag inte    Nä'r du tog in ungen gjorde att det hamnade på en för hög nivå för mig, den primitiva neanderthalaren
  • Ovidius

Om man är steriliserad kan man få till en sjuhelvetes massa ligg utan resultat. Då är det bara att fortsätta att fila på tills bluffen avslöjas,
    Men om det inte är så  -  så vet jag inte    Nä'r du tog in ungen gjorde att det hamnade på en för hög nivå för mig, den primitiva neanderthalaren

• Som snö

Men ungar borde väl en primitiv neandertalare först? Blir inte primitivare än så! På deras tid visste man ju bara hur man gjorde ungar. Inte hur man inte gjorde!

• Simon 681

Man kan göra så, så länge man inte skriver ned siffror på papper eller har en sådan överenskommelse explicit.. Man kan köpa blommor och duka fint och väcka med kaffe och sedan få sex man inte normalt sett skulle få. Det är helt ok.

Men så fort några siffror nämns så är det prostitution. Vuxna får nämligen inte komma överens om saker hursomhelst.  

• Tom Araya

Jag tycker idén verkar helt okej om man har behovet men poängfördelningen är ju helt åt helvete.
    För låga poäng för gentjänsterna i förhållande till sexet.
    På detta sätt kan ju den med låg lust bli servad och slippa göra något alls själv bara genom att släppa till lite då och då.

• Anonym

vad är detta för skitsnack?? sanslöst att ens resonera detta trams!!

• Som snö

Anonym: Resonera är för anonyma. Som inte vågar stå för någon åsikt över huvud taget. Vi andra bara gört!!

• Som snö

Om nu partnern tjatar om att då klippa en, vill alltså att man ska se en smula välvårdad ut. Ska man då kräva egna poäng för att låta henne gå loss med saxen? Eller ska man helt enkelt byta mot sex?

• Som snö

Och Linn: inte för att jag räknar poäng eller så, men, visst, tjugo nya sådär. Vad vill du ha till frukost i morgon älskling??

Svar på tråden Poängsystem