• Som snö

Poängsystem

Är det okej med poängsystem för att öka på snuskandet? Ett poängsystem där den med minst lust får poäng för utförda handlingar. Typ 10 poäng för genomfört samlag. 15 för munknull med sprut. 20 för analt... Poäng som sen kan bytas mot andra tjänster. 1 poäng för serverad kaffekopp. 5 poäng för disk... Måste ju vara ren win-win. Verkar ju vara lite samma folk som gnäller över att partnern inte gör nåt hemma som inte vill knulla...

• Svar på tråden Poängsystem
  • Anonym

poäng? som i Solsidan?

nej det är en usel idé

• Anonym

L i n n och Som snö kommunicerar ni bara med varandra via FL eller pratar ni med varandra IRL också?

• Som snö

Anonym: Finns du på riktigt, eller bara bakom en anonym ruta?

Anonym: Vet inte. Har inte sett mycket av solsidan. Varför är det dåligt? Låter as-kul tycker jag!!

• L i n n

Vi är knäpptysta IRL.
    Inte ett ord.
    Man skulle kunna tro att vi är stumma!
    Vi går bara och tittar på varandra. Inte ett pip kommer ur våra munnar.

Något mer du undrar över?

• Anonym
    L i n n skrev 2012-11-07 18:34:11 följande:
    Vi är knäpptysta IRL.
    Inte ett ord.
    Man skulle kunna tro att vi är stumma!
    Vi går bara och tittar på varandra. Inte ett pip kommer ur våra munnar.

Något mer du undrar över?

Nope det var det enda jag undrade =) tack för svaret.
  • Ellan92
    Anonym skrev 2012-11-07 18:31:15 följande:
    L i n n och Som snö kommunicerar ni bara med varandra via FL eller pratar ni med varandra IRL också?
    det undrar jag med !!

Har ni sex irl eller hänger ni bara på FL och pratar högt o lågt att ni ligger överallt och närsom ? 
  • Anonym
    Ellan92 skrev 2012-11-07 18:35:15 följande:
    det undrar jag med !!

Har ni sex irl eller hänger ni bara på FL och pratar högt o lågt att ni ligger överallt och närsom ? 

Tänk om det de målar upp på FL bara är en fasad? Att de har ett kasst förhållande IRL? Med noll sex och noll kommunikation?
  • Som snö

Har vi lagt upp en tråd som heter "Vi knullar ofta och gärna med varandra, och skriver gärna om det på fl, fråga vad du vill"?

• Ellan92
    Anonym skrev 2012-11-07 18:36:43 följande:

Tänk om det de målar upp på FL bara är en fasad? Att de har ett kasst förhållande IRL? Med noll sex och noll kommunikation?
    Flört
  • Anonym

Jag tycker ni har väldigt härliga och uppfriskande idéer (har sett er i andra trådar också)
    Tänk vad man skulle kunna trigga igång varandra med ett sånt system!
    Andra är nog bara bittra för att dom inte har ett så öppet och lekfullt förhållande som ni verkar ha!
    Hade tyckt det varit riktigt kul om min sambon hade kommit hem och föreslagit något sådant, han hade nog gillat det också :)

Svar på tråden Poängsystem