• Som snö

Poängsystem

Är det okej med poängsystem för att öka på snuskandet? Ett poängsystem där den med minst lust får poäng för utförda handlingar. Typ 10 poäng för genomfört samlag. 15 för munknull med sprut. 20 för analt... Poäng som sen kan bytas mot andra tjänster. 1 poäng för serverad kaffekopp. 5 poäng för disk... Måste ju vara ren win-win. Verkar ju vara lite samma folk som gnäller över att partnern inte gör nåt hemma som inte vill knulla...

• Svar på tråden Poängsystem
  • Glädje58
    Ellan92 skrev 2012-11-07 23:44:42 följande:
    klart jag kikar in, har favoritat den o allt Hjärta

Ligga får jag, men gör det helst utan ett po'ngsystem, låter bara ...jobbigt
    Men du har ju missat poängen med hela systemet Skrattande
  • Anonym

haha, det här måste vara världens sämsta tråd! Skapat av en mansgris!

• Ellan92
    Glädje58 skrev 2012-11-07 23:46:53 följande:
    Kan man få minuspoäng också?
  • L i n n

Diskar han inte tillräckligt noga, eller lagar tillräckligt god mat så behåller jag poängen och cashar in dem vid ett senare tillfälle!

• Anonym (Briljant)

Poängen kan bara bytas mot tjänster/middagar/sängbäddning/städning etc.

I slutet på varje månad brinner allt det "intjänade" inne, så det gäller att man sätter sprätt på allt.
    Fullt ös i slutet av varje månad mao. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-07 23:45:51 följande:
    haha, det här måste vara världens sämsta tråd! Skapat av en mansgris!

Varför det? Det behöver ju inte innebära att mannen inte gör något. kan ju vara lika sysslor men att man kan få mindre att göra av de tråkiga sysslorna genom att ha sex.
  • Som snö

Testa i helgen? Absolut!
    Funderar på det där med bebis. Ja din alltså. Den du har som egentligen inte är bebis. Hur gör vi med poäng där?
    Är det en förmån för mig att ta hand om honom så du ska få poäng för det? Eller är det en tjänst jag utför som ska kosta dig poäng?

Och mangris? Hur tänkte du då?

• L i n n

Men självklart är det en förmån att du får umgås och ta hand om min bebis.
    Jag menar, vem annan skulle få det privilegiet?

Svar på tråden Poängsystem