• Som snö

Poängsystem

Är det okej med poängsystem för att öka på snuskandet? Ett poängsystem där den med minst lust får poäng för utförda handlingar. Typ 10 poäng för genomfört samlag. 15 för munknull med sprut. 20 för analt... Poäng som sen kan bytas mot andra tjänster. 1 poäng för serverad kaffekopp. 5 poäng för disk... Måste ju vara ren win-win. Verkar ju vara lite samma folk som gnäller över att partnern inte gör nåt hemma som inte vill knulla...

• Svar på tråden Poängsystem
  • Ellan92
    Som snö skrev 2012-11-07 19:40:55 följande:
    Och eftersom intresse tydligen finns för vårt sexliv så gjorde jag en egen tråd för dom frågorna. Där ni säkert får svar också.
    Så leta reda på "vi outar vårt sexliv på fl" och ställ dom där frågorna istället!
    nää.
  • Anonym (Briljant)

HAHA. Det här är ju en fullständigt briljant ide.

Romantisk middag 50p
    Hänga tvätt 2p
    osv osv

Det skulle garanterat sätta fart på en massa halvdöda förhållanden!

• Anonym (Briljant)
    Ellan92 skrev 2012-11-07 18:42:46 följande:
    hur håller man koll på sina poäng?
    Listor på kylskåpet ? 
    Äh, Evernote funkar säkert!
  • Ermenegildo

Låter som något för revisorer. Ja, inte analsex alltså utan något intrikat poängsystem. Som om man inte har nog att hålla reda på.

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • L i n n

Han är så finurlig min Snögubbe
    Som bara kommer på sånt här.

Det började med att jag, kvart över tre idag, meddelade honom via sms att jag gått utan trosor hela dagen (haha).

Svaret tillbaka blev att jag får pluspoäng för det.

Och när jag då frågade hur många poäng och hur/var jag löser in dessa poäng så fick jag veta att jag kunde byta in dem mot tjänster!

Så för sexuella aktiviteter ökar jag på mitt plusförråd och tar han disk eller matlagning så dras det bort poäng från mitt förråd.
    Hahahaha.

Kan vi inte testa till helgen, älskling?

• Glädje58
    Ermenegildo skrev 2012-11-07 23:33:45 följande:
    Låter som något för revisorer. Ja, inte analsex alltså utan något intrikat poängsystem. Som om man inte har nog att hålla reda på.
    Jaaaa. Balansräkning som är så kul Glad
  • Ellan92
    L i n n skrev 2012-11-07 23:39:32 följande:
    Han är så finurlig min Snögubbe
    Som bara kommer på sånt här.

Det började med att jag, kvart över tre idag, meddelade honom via sms att jag gått utan trosor hela dagen (haha).

Svaret tillbaka blev att jag får pluspoäng för det.

Och när jag då frågade hur många poäng och hur/var jag löser in dessa poäng så fick jag veta att jag kunde byta in dem mot tjänster!

Så för sexuella aktiviteter ökar jag på mitt plusförråd och tar han disk eller matlagning så dras det bort poäng från mitt förråd.
    Hahahaha.

Kan vi inte testa till helgen, älskling?
    ja really, ta patent på idén o invänta nobelprisSkål
  • L i n n

Guses vilka surfittor det finns!
    Bara för att inte ni får knulla...

Men det rör mig inte i ryggen.
    Kul att du gillar tråden så pass mycket att du kikar in då och då i alla fall!

• Ellan92
    L i n n skrev 2012-11-07 23:43:06 följande:
    Guses vilka surfittor det finns!
    Bara för att inte ni får knulla...

Men det rör mig inte i ryggen.
    Kul att du gillar tråden så pass mycket att du kikar in då och då i alla fall!
    klart jag kikar in, har favoritat den o allt Hjärta

Ligga får jag, men gör det helst utan ett po'ngsystem, låter bara ...jobbigt
Svar på tråden Poängsystem