• Som snö

Poängsystem

Är det okej med poängsystem för att öka på snuskandet? Ett poängsystem där den med minst lust får poäng för utförda handlingar. Typ 10 poäng för genomfört samlag. 15 för munknull med sprut. 20 för analt... Poäng som sen kan bytas mot andra tjänster. 1 poäng för serverad kaffekopp. 5 poäng för disk... Måste ju vara ren win-win. Verkar ju vara lite samma folk som gnäller över att partnern inte gör nåt hemma som inte vill knulla...

• Svar på tråden Poängsystem
  • OlleSQ
    Som snö skrev 2012-11-08 08:19:53 följande:
    Olle: varför skulle vi? Och varför så sur? Gubbgrinig på morgonkvisten?
    Varför skulle ni inte? Byteshandel är det första steget, lite primitivt, sen kom man på pengar. Men kör ni stenåldersvarinaten på hora och kund ni. U mad bro? Om jag nu skall sjunka till din nivå. Sur för att jag inte är eld och lågor över "din" idé? Skriver du saker i ett öppet forum får du räkna med kritik, klarar du inte det så skall du inte skriva alls. Men som sagt, U mad bro? Ta det som en man istället, nej, visst ja, du måste ju köpa din kvinna... Inte manligt.
  • Som snö

Nu ska vi se Olle:

Du får naturligtvis skriva det du vill. Precis som jag har rätten att bemöta det du skriver.
    "Fattar du inte det går hissen ända upp" är ungefär lika konstruktivt som att fråga om du är gubbgrinig.
    Så, hur var det du sa? Klarar du inte kritik ska du inte skriva?
    Jag klarar kritik. Gör du vännen?

• Schna

Om poängsystement gjorde mig kåt, annars inte.

It takes a fool to remain sane
  • OlleSQ
    Som snö skrev 2012-11-08 10:28:28 följande:
    Nu ska vi se Olle:

Du får naturligtvis skriva det du vill. Precis som jag har rätten att bemöta det du skriver.
    "Fattar du inte det går hissen ända upp" är ungefär lika konstruktivt som att fråga om du är gubbgrinig.
    Så, hur var det du sa? Klarar du inte kritik ska du inte skriva?
    Jag klarar kritik. Gör du vännen?
    Så bra, du fattar att ni leker hora med ert poängsystem? Flera har påpekat det men det verkar inte som ni kopplar det iaf.

Så går hissen hela vägen? Är det en hora din fru/flickvän är? Fattar ni att inte alla ser det som ok att normalisera horandet?
  • Som snö

Nä Olle. Du har missuppfattat vad jag fattat. Men det gör inget. Jag tycker om dig ändå!

Men även om det missuppfattas här så kan vi väl vara överens om att du tycker idén är dålig, och vi tycker den är rolig?
    Och olika får man väl tycka? Eller?

• Ovidius
    Som snö skrev 2012-11-08 07:56:30 följande:
    Ovidus: men vad fan? Jag skulle ju aldrig få bestämma om knulla i mitt förhållande!!
    Nä, men då du kan du glädja dig åt att du har en attraktiv partner! Nu vet jag inte om du är kvinna eller man, men det blir ju åtminstone sex 2 ggr under relationen om ni vill ha barn. Mannen kan ju sterilisera sig om han vill ha sex flera gånger.
  • Ellan92

jag gillar nog den här tråden iallafall

• Som snö

Ovidius: Fast då kommer frågan. Den oundvikliga frågan!
    Hur många poäng är en unge värd om den ene vill men den andra tvekar?

• PrimitivMan
    Som snö skrev 2012-11-08 12:57:32 följande:
    Ovidius: Fast då kommer frågan. Den oundvikliga frågan!
    Hur många poäng är en unge värd om den ene vill men den andra tvekar?

Akta dig nu. Ironi är svårt för en del att förstå
    Is sex dirty? Only if it's done right
Svar på tråden Poängsystem