• Som snö

Poängsystem

Är det okej med poängsystem för att öka på snuskandet? Ett poängsystem där den med minst lust får poäng för utförda handlingar. Typ 10 poäng för genomfört samlag. 15 för munknull med sprut. 20 för analt... Poäng som sen kan bytas mot andra tjänster. 1 poäng för serverad kaffekopp. 5 poäng för disk... Måste ju vara ren win-win. Verkar ju vara lite samma folk som gnäller över att partnern inte gör nåt hemma som inte vill knulla...

• Svar på tråden Poängsystem
  • OlleSQ
    Som snö skrev 2012-11-07 17:35:46 följande:
    Är det okej med poängsystem för att öka på snuskandet? Ett poängsystem där den med minst lust får poäng för utförda handlingar. Typ 10 poäng för genomfört samlag. 15 för munknull med sprut. 20 för analt... Poäng som sen kan bytas mot andra tjänster. 1 poäng för serverad kaffekopp. 5 poäng för disk... Måste ju vara ren win-win. Verkar ju vara lite samma folk som gnäller över att partnern inte gör nåt hemma som inte vill knulla...
    Men kan hora på olika sätt men att så fort en kvinna eller man ser sex som en handelsvara är dom helt ointressanta. Sex har man för att man inte kan få nog av det. Oavsett hur lite jag gör hemma så skall jag alltid se till att hon är så kåt på mig så hon inte kan låta bli mig. Kan man inte det så skall man inte ha nått förhållande alls. Sen att man ändå gör en massa saker hemma för att man skall få mer tid till sex tillsammans är en annan sak. Fattar man inte det så går ju inte hissen ändå upp.
  • Som snö

Olle: Så att roas av lite rollspel, det går fetbort i din värld?
    Tur att vi inte delar värld säger jag då!

• Som snö

Linn: Så hur många poäng kommer det kosta mig att få gå upp och umgås med honom tidig lördag morgon? Haha

• Som snö

Och Olle igen: Är det nåt du aldrig kommer få höra av mig så är det att min hiss går ända upp. Och det finns en orsak till att jag inte säger det!

• L i n n

Snö:

Om jag fick 100 poäng igår för att gå troslös borde en morgon med (favorit)bebis ge minst 50!

• Ovidius

Bättre med poängsystem för utseende. Dvs ansikte hår och kropp. Den som får högst poäng får välja när var och hur man skall knulla.

Betygsättare är en objektiv jury , bestående av 10 personer av motsatta könet som icke är jäviga ( morsan platsar inte). Bedömningen av könsdelarna blir intrikat.

• Som snö

Ovidus: men vad fan? Jag skulle ju aldrig få bestämma om knulla i mitt förhållande!!

• OlleSQ
    Som snö skrev 2012-11-08 07:41:54 följande:
    Olle: Så att roas av lite rollspel, det går fetbort i din värld?
    Tur att vi inte delar värld säger jag då!
    Rollspel som hora och kund går fetbort ja. Men varför inte ta steget full ut om ni nu går igång på att betala för sex.
  • Som snö

Olle: varför skulle vi? Och varför så sur? Gubbgrinig på morgonkvisten?

• Som snö

Linn: Om jag får ge honom frulle, och byta en bajsblöja innan du vaknar så kan vi säga att du får 75 poäng!!

Svar på tråden Poängsystem