• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Svatte
    joseeffin skrev 2013-01-14 17:30:35 följande:
    När jag var yngre hade jag oerhörda komplex över mina små bröst men nu, vid åldern 29, är de komplexen helt borta.

Jag har "bara" 75b men de är i mina ögon perfekt runda, fin form, jämnstora och i bh blir de fina också. Jag kan ha urringat och få det att se fint och anständigt ut.

Innan ville jag operera mig men är glad att jag inte gjorde det. Jag trivs med min kropp och mina bröst är fina på alla sätt och vis. Säger någon att det är fult och okvinnligt med små rycker jag på axlarna. Ingen som tagit på dom har klagat, snarare tvärtom.

Det är inte små om du har 75 B! Mitt ex hade 75 B och det är ju mitt emellan, varken små eller stora. Små är såna där söta små a-kupor som jag kan tycka är skitsexigt.

Min flickvän har 70C och det tycker jag är helt perfekt. Har aldrig fattat grejen med stora, tunga bröst.

• Anonym (kille22)
    telgebo skrev 2013-01-14 23:45:21 följande:

Älskar du A-kupa eller platt tjej?
    En helt platt tjej har jag aldrig sett så det tror jag inte existerar, då är det nog en kille du har träffat på :D
    Men jag skulle nog tycka om en helt platt tjej oxå, men allra bäst är när dem står ut lite grann, en liten bula, jag antar att vi pratar om A-kupa(kan ingenting om BH storlekar, konstigt va^^)

(på sidan 19 i den här tråden låg det ett par såna bröst förut, helt perfekta!!!)
  • telgebo
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 14:32:34 följande:
    En helt platt tjej har jag aldrig sett så det tror jag inte existerar, då är det nog en kille du har träffat på :D
    Men jag skulle nog tycka om en helt platt tjej oxå, men allra bäst är när dem står ut lite grann, en liten bula, jag antar att vi pratar om A-kupa(kan ingenting om BH storlekar, konstigt va^^)

(på sidan 19 i den här tråden låg det ett par såna bröst förut, helt perfekta!!!)

Jag har sett tjejer som inga bröst har, jag har tex inga om jag ligger på rygg och sträcker armarna över huvudet då ser det så fult ut så jag överväger att lägga in silikon i mina.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym (kille22)
    telgebo skrev 2013-01-15 14:38:45 följande:

Jag har sett tjejer som inga bröst har, jag har tex inga om jag ligger på rygg och sträcker armarna över huvudet då ser det så fult ut så jag överväger att lägga in silikon i mina.
    Jo fast det är juh att fuska :)

Men som jag sa tidigare, alla ni med små bröst, var stolta!! för det finns vi som dödar för små bröst!
  • Putt B
    NoteturNomen skrev 2013-01-15 14:02:18 följande:

Päklädda lökar... På mage på köksbordet, av nån konstig anledning?? Tungan ute
    Underbar utsikt !
  • Anonym (c kupan)
    Anonym (mums) skrev 2013-01-13 22:27:28 följande:
    Inte så värst speciella, men goa bröst har man :) 

Underbar bild.
  • NoteturNomen
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 14:41:30 följande:
    Jo fast det är juh att fuska :)

Men som jag sa tidigare, alla ni med små bröst, var stolta!! för det finns vi som dödar för små bröst!

Jag tex, skulle döda för små!!! Skrikandes
  • Mattias39
    NoteturNomen skrev 2013-01-15 14:02:18 följande:

Päklädda lökar... På mage på köksbordet, av nån konstig anledning?? Tungan ute

Mmmm...härliga "lökar"!!! Tungan ute

Kan tänka mig minst en anledning till att du står(?) framåtböjd mot ett bord på det viset... Skrattande
  • NoteturNomen
    Mattias39 skrev 2013-01-15 14:52:22 följande:

Kan tänka mig minst en anledning till att du står(?) framåtböjd mot ett bord på det viset
    Har ingen aaaning om vad det kan vara för anledning... *S* Tyst
  • Tom Araya
    Mattias39 skrev 2013-01-15 14:52:22 följande:

Kan tänka mig minst en anledning till att du står(?) framåtböjd mot ett bord på det viset... Skrattande
    Haha...håller med i varenda ord! Flört
Svar på tråden MIna bröst