• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Tom Araya
    telgebo skrev 2013-01-14 00:21:37 följande:
    Har en bild men man får inte posta naket va utan skall vara BH på antar jag?

Sedan besitter jag inte kunskap hur man överför en bild från en mobil till ett forum heller så...
    BH bör det vara men ibland slipper nakna bröst igenom om bröstvårtor och vårtgårdar maskeras eller hålls för.

Det går inte direkt från mobil.
    För över bilden till datorn via kabel eller mail. Sedan kan du ladda upp den från datorn.

• Anonym
    telgebo skrev 2013-01-14 00:21:37 följande:
    Har en bild men man får inte posta naket va utan skall vara BH på antar jag?

Sedan besitter jag inte kunskap hur man överför en bild från en mobil till ett forum heller så...
    Lägg in utan BH.
    Får ju ligga en stund ivf  
  • Anonym (mums)
    Tom Araya skrev 2013-01-14 00:17:07 följande:
    Jag tycker de där brösten var VÄLDIGT SPECIELLA, dels är de stora och fina men inte minst är de dina vilket gör dem världsunika. Flört Solig
    Tack för kanonfin bild! Skål {#emotions_dlg.flower} Solig
    Det var så lite och tack fina du, blev nästan generad där ! Solig
  • telgebo

Jag är dum i huvudet eller nåt elle rhar en knäpp mobil men jag fattar inte vad fan man mailar från bildgalleri till min mail? Hmmm, får se om min övertrötta hjärna kommer på det.

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Tom Araya
    Anonym (mums) skrev 2013-01-14 00:38:50 följande:
    Det var så lite och tack fina du, blev nästan generad där ! Solig
    Då är det bara en bild i rumptråden som fattas då....Flört
  • telgebo

Åhh det gick ha ha men nu fegar jag ur för alla har ju snyggare bild än jag och inget naket heller och mycket snyggare tuttar än jag

• Anonym
    telgebo skrev 2013-01-14 00:44:30 följande:
    Åhh det gick ha ha men nu fegar jag ur för alla har ju snyggare bild än jag och inget naket heller och mycket snyggare tuttar än jag
    Posta anonymt så vet ingen exact vem det är.
    Och dom är garanterat fina!!! 
  • telgebo
    Anonym skrev 2013-01-14 00:46:16 följande:
    Posta anonymt så vet ingen exact vem det är.
    Och dom är garanterat fina!!! 
    Kan inte posta anonymt förrän i februari nångång ha ha så får vänta tills dess då
  • nyttmedelande
    telgebo skrev 2013-01-14 01:06:45 följande:
    Kan inte posta anonymt förrän i februari nångång ha ha så får vänta tills dess då
    Haha... vad har du gjort för bus? Skrattande
  • telgebo
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 01:08:19 följande:
    Haha... vad har du gjort för bus? Skrattande

Ja inget faktiskt, skrev lite i en tråd och citerade inlägg som blev borttagna och då åkte jag dit och ut med huvudet före men fick komma tillbaka efter 1 månad men ett halvår avstängning från att skriva anonymt.
    Jag skriver inget dumt och provocerat på forum utan tar det i personens inbox eller går ifrån en stund och svär om jag känner behov av det för jag har lärt mig att det är inte värt en röd varning för nån idiots skull ha ha
Svar på tråden MIna bröst