• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (kille22)
    joseeffin skrev 2013-01-14 17:30:35 följande:
    När jag var yngre hade jag oerhörda komplex över mina små bröst men nu, vid åldern 29, är de komplexen helt borta.

Jag har "bara" 75b men de är i mina ögon perfekt runda, fin form, jämnstora och i bh blir de fina också. Jag kan ha urringat och få det att se fint och anständigt ut.

Innan ville jag operera mig men är glad att jag inte gjorde det. Jag trivs med min kropp och mina bröst är fina på alla sätt och vis. Säger någon att det är fult och okvinnligt med små rycker jag på axlarna. Ingen som tagit på dom har klagat, snarare tvärtom.
    Operera aldrig dina bröst :( det finns vi som fullständigt ÄLSKAR små bröst!
    Jag vet ingenting bättre än ett par riktigt små bröst!
  • nyttmedelande
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-14 21:29:15 följande:
    Här är en till Glad
  • Anonym (mums)
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 19:08:00 följande:
    Nu kom jag på en sån grym bra idé Glad

Jag har skrivit ett manus nu, jag kommer även att vara både regissör och manlig skådespelare. Du behöver bara vara dig själv. Temat är en sen kväll. Det är varmt och fuktigt i luften. Våra blickar möts. Det kan bara sluta på ett sätt.    
    Grym ide..vi låter dig vara regissören och den manliga skådespelaren får vara min sambo eller bestämmer du vem som får den manliga rollen? :)
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 19:10:40 följande:
    Du kommer få en Oscar för bästa kvinnliga biroll och dina bröst får dela på priset bästa kvinnliga huvudroll Flört 
    Även du får en Oscar för din fantastiska film och för absolut den bästa regissören! Flört

• nyttmedelande
    Anonym (mums) skrev 2013-01-14 22:41:10 följande:
    Grym ide..vi låter dig vara regissören och den manliga skådespelaren får vara min sambo eller bestämmer du vem som får den manliga rollen? :)
    Även du får en Oscar för din fantastiska film och för absolut den bästa regissören! Flört

Det är ju jag som är din motspelare  Drömmer
  • Anonym (mums)
    muffan skrev 2013-01-14 20:07:54 följande:
    Man kunde se bröstvårtorna litegrann.... fyfy... och så skrev jag att många män gillat att gosa med dom! Bilden jag la in tyckte jag var en "vacker" bild. Som någon skrev om din, att bilden är fin. Den var tagen efter ett bad i somras och hade inget med sex att göra. Det måste väl vara mer utmanande där människor har en putande rumpa i stringtrosor som sin profilbild? 
    Och för det togs bilden bort..?! Jag trodde oxå att tråden var för oss som trivdes med våra goa bröst och tyckte inget mer än att bilden var fin. Ja du jag vet inte hur en del tänker ibland...men tuppen upp för din bild, den var ändå hur fin som helstSolig
  • Anonym (mums)
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 22:44:46 följande:

Det är ju jag som är din motspelare  Drömmer
    Men då säger vi så..för den här gången. Du fick som du ville trots allt Oskyldig
  • telgebo
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-14 21:29:15 följande:

Älskar du A-kupa eller platt tjej?
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • muffan
    LoLs pappa skrev 2013-01-14 21:08:27 följande:

Du lockar nog mer tilm sex med der där vårtståndet Ser mkt fina ut, och älskar vs under ett linne
    *skratt* Ja jag menar det! Tack förresten... Glad
  • muffan
    Anonym (mums) skrev 2013-01-14 22:45:29 följande:
    Och för det togs bilden bort..?! Jag trodde oxå att tråden var för oss som trivdes med våra goa bröst och tyckte inget mer än att bilden var fin. Ja du jag vet inte hur en del tänker ibland...men tuppen upp för din bild, den var ändå hur fin som helstSolig
    Ja smäll på fingrarna till oss som gillar våra bröst! Tungan ute *skratt*
  • NoteturNomen

Päklädda lökar... På mage på köksbordet, av nån konstig anledning?? Tungan ute
Svar på tråden MIna bröst