• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Mattias39
    muffan skrev 2013-01-14 16:02:00 följande:
    Min bild blev borttagen! Undrar just vad som var så "sexuellt" med min stackars bild! Den var väl inte värre än "mums" bild tex?? Eller många andra jag sett här på FL!!
     Testar väl igen då med en annan bild. Min profilbild....
    Jag har hur som helst b-c kupa beroende på bh-modell och är nöjd med mina bröst.... mer törs man väl inte skriva om dom för då lockar jag väl till sex !?! Tyst Foten i munnen 

Muffan...förstår att du är nöjd!!
    Av det man nu kan se, nu när du tvingats censurera dig själv, så har du verkligen all anledning att vara nöjd! Glad
  • nyttmedelande
    Min bild blev borttagen! Undrar just vad som var så "sexuellt" med min stackars bild! Den var väl inte värre än "mums" bild tex?? Eller många andra jag sett här på FL!!
    Jag har hur som helst b-c kupa beroende på bh-modell och är nöjd med mina bröst.... mer törs man väl inte skriva om dom för då lockar jag väl till sex !?! Tyst Foten i munnen 

Väldigt fin form Glad

En undran bara... har du någon vapenlicens för dessa två? Ser ut som två sylvassa vapen Skrattande  
  • joseeffin

När jag var yngre hade jag oerhörda komplex över mina små bröst men nu, vid åldern 29, är de komplexen helt borta.

Jag har "bara" 75b men de är i mina ögon perfekt runda, fin form, jämnstora och i bh blir de fina också. Jag kan ha urringat och få det att se fint och anständigt ut.

Innan ville jag operera mig men är glad att jag inte gjorde det. Jag trivs med min kropp och mina bröst är fina på alla sätt och vis. Säger någon att det är fult och okvinnligt med små rycker jag på axlarna. Ingen som tagit på dom har klagat, snarare tvärtom.

• joseeffin

Dessutom, efter att diagnoserats med endometrios känner jag att det som fungerar och är friskt är det bästa man har. Har kroniska smärtor och mår periodvis (ofta) väldigt dåligt. Då är mina bröst faktiskt rätt Goa att vila handen på

• Mattias39
    joseeffin skrev 2013-01-14 17:35:06 följande:
    Dessutom, efter att diagnoserats med endometrios känner jag att det som fungerar och är friskt är det bästa man har. Har kroniska smärtor och mår periodvis (ofta) väldigt dåligt. Då är mina bröst faktiskt rätt Goa att vila handen på
    Låter jättefina!! Vore det inte kul att dela meddig med hjälp av en bild? Flört
  • nyttmedelande
    Anonym (mums) skrev 2013-01-13 22:27:28 följande:
    Inte så värst speciella, men goa bröst har man :)

Alltså, jag är mest för små bröst. Men den här bilden är fantastisk. Ja även brösten är fantastiska Glad  Jag vet inte om man kan skriva såhär, men stämningen i bilden är helt underbar. Ljuset och färgerna... wow

Det blir en Oscar för bästa foto och ljussättning Glad 
  • Anonym (mums)

Varför blev din bild borttagen? Ojdå visste inte att min var värst... Skäms bh-banden ska åka upp igen tills nästa gång. 
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 17:46:30 följande:
    Alltså, jag är mest för små bröst. Men den här bilden är fantastisk. Ja även brösten är fantastiska Glad  Jag vet inte om man kan skriva såhär, men stämningen i bilden är helt underbar. Ljuset och färgerna... wow

Det blir en Oscar för bästa foto och ljussättning Glad 
    Oj, du det där var väldigt ...tja hur ska jag uttrycka mig...jätte fint skriven!! SoligSolig Tack tack!!

• Tom Araya

Troligen blev bilden anmäld av någon moraltant, då är de ganska hårda. Skrikandes

Dina bröst och bröstvårtor verkar gjorda i stålFörvånad, de skriker på min uppmärksamhet och Flört....nä, jag tänker bara "rena" tankar om dig...Skrattande

Tack för kanonläcker bild! Skål {#emotions_dlg.flower} Solig
  • nyttmedelande
    Anonym (mums) skrev 2013-01-14 18:04:05 följande:
    Tack tack!!

Det är jag som är tacksam Solig
  • Tom Araya
    linda2008 skrev 2013-01-14 10:42:08 följande:
    Hur gör jag för att posta en bild?
    Bilden måste finnas i datorn, går ej att ladda upp via telefon.
    Har du tagit bilden med telefonen så mejlar du den till dig själv och sedan laddar upp den från datorn.
Svar på tråden MIna bröst