• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 17:46:30 följande:
    Alltså, jag är mest för små bröst. Men den här bilden är fantastisk. Ja även brösten är fantastiska Glad  Jag vet inte om man kan skriva såhär, men stämningen i bilden är helt underbar. Ljuset och färgerna... wow

Det blir en Oscar för bästa foto och ljussättning Glad 
  • nyttmedelande
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 17:46:30 följande:
    Alltså, jag är mest för små bröst. Men den här bilden är fantastisk. Ja även brösten är fantastiska Glad  Jag vet inte om man kan skriva såhär, men stämningen i bilden är helt underbar. Ljuset och färgerna... wow

Det blir en Oscar för bästa foto och ljussättning Glad 
    Nu kom jag på en sån grym bra idé Glad

Jag har skrivit ett manus nu, jag kommer även att vara både regissör och manlig skådespelare. Du behöver bara vara dig själv. Temat är en sen kväll. Det är varmt och fuktigt i luften. Våra blickar möts. Det kan bara sluta på ett sätt.    
  • nyttmedelande
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 19:08:00 följande:
    Nu kom jag på en sån grym bra idé Glad

Jag har skrivit ett manus nu, jag kommer även att vara både regissör och manlig skådespelare. Du behöver bara vara dig själv. Temat är en sen kväll. Det är varmt och fuktigt i luften. Våra blickar möts. Det kan bara sluta på ett sätt.    
    Du kommer få en Oscar för bästa kvinnliga biroll och dina bröst får dela på priset bästa kvinnliga huvudroll Flört 
  • muffan
    Anonym (mums) skrev 2013-01-14 18:04:05 följande:
    Varför blev din bild borttagen? Ojdå visste inte att min var värst... Skäms bh-banden ska åka upp igen tills nästa gång. 
    Oj, du det där var väldigt ...tja hur ska jag uttrycka mig...jätte fint skriven!! SoligSolig Tack tack!!

Man kunde se bröstvårtorna litegrann.... fyfy... och så skrev jag att många män gillat att gosa med dom! Bilden jag la in tyckte jag var en "vacker" bild. Som någon skrev om din, att bilden är fin. Den var tagen efter ett bad i somras och hade inget med sex att göra. Det måste väl vara mer utmanande där människor har en putande rumpa i stringtrosor som sin profilbild? 
  • muffan
    Mattias39 skrev 2013-01-14 16:17:43 följande:
    Muffan...förstår att du är nöjd!!
    Av det man nu kan se, nu när du tvingats censurera dig själv, så har du verkligen all anledning att vara nöjd! Glad
    Tack så mycket Glad
  • muffan
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 17:16:32 följande:
    Väldigt fin form Glad

En undran bara... har du någon vapenlicens för dessa två? Ser ut som två sylvassa vapen Skrattande  
    Haha.... Ajdå!  Nej jag har ju inte det. Nu ligger jag väl risigt till förståss! Tungan uteDrömmer
  • Tom Araya
    Alexia skrev 2013-01-14 20:49:34 följande:

Efter att ha fått lite skäll så håller jag mig till lite mer påklädda bilder, iallafall ett tag ;)
    Du ljuvliga...Flört Solig Det enda som inte riktigt passar min smak är det lite väl korta håret, annars är du otroligt fin.Solig
  • nyttmedelande
    Alexia skrev 2013-01-14 20:56:44 följande:

Tack! Du är för go! Och håret är på utväxt faktiskt, trivs också bäst i längre hår. Kram på dig!
    Låt det inte växa så mycket så det döljer brösten bara Skrattande
  • LoLs pappa
    muffan skrev 2013-01-14 16:02:00 följande:
    Min bild blev borttagen! Undrar just vad som var så "sexuellt" med min stackars bild! Den var väl inte värre än "mums" bild tex?? Eller många andra jag sett här på FL!!  Testar väl igen då med en annan bild. Min profilbild.... Jag har hur som helst b-c kupa beroende på bh-modell och är nöjd med mina bröst.... mer törs man väl inte skriva om dom för då lockar jag väl till sex !?!     

Du lockar nog mer tilm sex med der där vårtståndet Ser mkt fina ut, och älskar vs under ett linne
  • LoLs pappa
    joseeffin skrev 2013-01-14 17:30:35 följande:
    När jag var yngre hade jag oerhörda komplex över mina små bröst men nu, vid åldern 29, är de komplexen helt borta. Jag har "bara" 75b men de är i mina ögon perfekt runda, fin form, jämnstora och i bh blir de fina också. Jag kan ha urringat och få det att se fint och anständigt ut. Innan ville jag operera mig men är glad att jag inte gjorde det. Jag trivs med min kropp och mina bröst är fina på alla sätt och vis. Säger någon att det är fult och okvinnligt med små rycker jag på axlarna. Ingen som tagit på dom har klagat, snarare tvärtom.

Om ngn tycker det är fult, vilket det garanterat ej är. Så är den personen ej värd dig!!!!
Svar på tråden MIna bröst