• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Tom Araya
    Anonym (Linda) skrev 2013-01-14 07:20:35 följande:
    Vilken trevlig tråd :)
    Ja, visst är det Solig och ännu trevligare blir det när vi får din bild! Flört
  • Mattias39
    Anonym (mums) skrev 2013-01-13 22:27:28 följande:
    Inte så värst speciella, men goa bröst har man
    Jäklar...Shit...Så otroligt fina!!! Precis som alla andra som har kommenterat så måste jag säga att de verkligen är speciella...Supersnygga, och hur fina som helst!!! Glad
  • linda2008

Hur gör jag för att posta en bild?

• Anonym (xx)
    linda2008 skrev 2013-01-14 10:42:08 följande:
    Hur gör jag för att posta en bild?
    Svårt att göra från mobilen så ta en bild från datorn och klicka på "ladda upp bild" här under svarsrutan.
  • Chealsa
    Inte så värst speciella, men goa bröst har man :)

• Anonym (också tubulär)
    Emzzannn skrev 2013-01-06 11:07:04 följande:

Förstår vad du menar, men dem är fina.. Innan hade jag AA men gått upp i vikt så har mellan A-B nu... Ligger jag på rygg så ser jag ut som en man! Finns olika sorters bröst, tubulära bröst är såna som mina, de är en liten missbildning så bröstkörtel är över brösten istället för under ( de är jätte vanligt). Därför sitter inte bröstvårtan på mig i mitten utan låååångt ner.
    Även jag har tubulära/tubformade bröst, fyller knappt en a-kupa och har "såklart" aldrig varit nöjd med dem.

Ni som tidigare postat om tubulära bröst - är det någon av er som har erfarenhet av amning? Jag ska ha mitt första barn om bara ett par veckor, men ingen barnmorska jag har frågat har haft någon erfarenhet av ifall amningen brukar fungera eller inte.
  • Putt B
    muffan skrev 2013-01-14 14:21:28 följande:
    Har b-c kupa, lite beroende på bh-modell. Är nöjd med mina bröst. De är absolut inte perfekta, men många har uppskattat att gosa med dom ;) Jag skulle aldrig kunna tänka mig att operera om dem på något vis. Man får ta mig som jag är helt enkelt.

Ser perfekta ut.. och mycket inbjudande... finns inget att operera på dom !
  • muffan

Min bild blev borttagen! Undrar just vad som var så "sexuellt" med min stackars bild! Den var väl inte värre än "mums" bild tex?? Eller många andra jag sett här på FL!!
     Testar väl igen då med en annan bild. Min profilbild....
    Jag har hur som helst b-c kupa beroende på bh-modell och är nöjd med mina bröst.... mer törs man väl inte skriva om dom för då lockar jag väl till sex !?! Tyst Foten i munnen 

• straight arrow
    Inte så värst speciella, men goa bröst har man :)
    Fantastisk presentation av motivet får jag säga...
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
Svar på tråden MIna bröst