• Anonym (Mickan)

Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?

Flera har säkert hört talas om någon som kissat på sig nån gång. En del kanske råkat ut för det själva. Beroende på situation och omständigheter kan det ju så klart vara extremt pinsamt, kanske t.om traumatiskt. Det jag gärna vill veta är vad är det pinsammaste ni hört om i den vägen? Och om ni har råkat ut för det själva får ni gärna skriva om det också.

• Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?
  • Anonym (Mickan)
    Anonym skrev 2012-11-29 12:37:02 följande:
    En kompis drack över 3 liter cola en julafton och åt massor. Av nån anledning blev hon inte nödig och gick o la sig. Sen vaknade hon av att hon kissat ner hela sängen.
    Måste ha varit pinsamt. Hur gammal var hon då?
  • Anonym
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 10:23:36 följande:
    Men varför kan du inte berätta om någon som verkar pinsammast? Eller länkar till den? Eller nån annan historia du hört om?
    Jag har aldrig kissat på mig och har heller aldrig hört om nån annan som gjort det Bara läst om det här på FL. 
  • Anonym (Mickan)
    Anonym skrev 2012-11-29 13:08:44 följande:
    Jag har aldrig kissat på mig och har heller aldrig hört om nån annan som gjort det Bara läst om det här på FL. 
    Och vilket av det du läst om tycker du verkar vara det pinsammaste?
  • puss

vill du köpa mitt kiss?
    inboxa mig.  

Easy cum easy go
  • Anonym (Mickan)
    puss skrev 2012-11-29 13:10:55 följande:
    vill du köpa mitt kiss?
    inboxa mig.  
    Nej tack!
  • Anonym
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 13:09:41 följande:
    Och vilket av det du läst om tycker du verkar vara det pinsammaste?
    Eftersom du frågar: Den här tråden.
  • puss
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 13:11:49 följande:
    Nej tack!
    nähä. tänkte bara att du verkar så kissbesatt.

vill du titta när jag kissar på mig? 
    Easy cum easy go
  • Anonym (,,,)
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 12:31:02 följande:
    Jag är inte hon.
    Jag är övertygad om att du är hon så som du tjatar och pushar. Vad är det som är så spännande med kiss?
  • puss

det skulle så klart vara hemligt i såna fall.

Easy cum easy go
  • Anonym (Mickan)
    Anonym (,,,) skrev 2012-11-29 13:13:27 följande:
    Jag är övertygad om att du är hon så som du tjatar och pushar. Vad är det som är så spännande med kiss?

Kiss är inte det minsta spännande. Men de som råkat ut för att inte kunna hålla sig nån gång kan ju faktiskt vilja veta vad som hänt andra och hur pinsamt det har varit.
Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?