• Anonym (Mickan)

Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?

Flera har säkert hört talas om någon som kissat på sig nån gång. En del kanske råkat ut för det själva. Beroende på situation och omständigheter kan det ju så klart vara extremt pinsamt, kanske t.om traumatiskt. Det jag gärna vill veta är vad är det pinsammaste ni hört om i den vägen? Och om ni har råkat ut för det själva får ni gärna skriva om det också.

• Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?
  • nozpa

Men dude. Är detta någon tända-på-kiss-grej eller vad? Hade hoppats på att få läsa lite pinsamheter här ju.

• Anonym (Mickan)
    nozpa skrev 2012-11-29 14:10:30 följande:
    Men dude. Är detta någon tända-på-kiss-grej eller vad? Hade hoppats på att få läsa lite pinsamheter här ju.
    Jag med, men alla vill bara hacka istället.
  • Anonym
    och skrev 2012-11-29 13:40:17 följande:
    Men hallå. Skulle de bara ha ringt efter en ambulans sådär eller?

Man dör inte av att föda barn.  
    Säj att du skojar. Folk ringer ambulans varje dag för att de ska föda.
    Jag måste ha missat pm:et där det stod att det är fel att åka ambulans som höggravid.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-29 14:52:46 följande:
    Jag måste ha missat pm:et där det stod att det är fel att åka ambulans som höggravid.
    Men den här personen ifråga hade ju planerat att föda hemma. Då ringer man inte ambulans när det börjar..
  • och
    Anonym skrev 2012-11-29 14:52:46 följande:
    Leta rätt på valfri tråd som handlar om ambulanser så kommer du få se.
    The hard way is the right way.
  • Anonym
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 09:51:59 följande:

Jo, jag har råkat ut för det själv men jag tror nästan en annan gång som en av mina kompisar råkat ut för är värre så jag berättar om den. Hon hade nyligen träffat sin drömkille och var hos hans föräldrar för första gången.  De satt och pratade och hon var lite kissnödig men visste att hon kunde hålla sig länge till. Men när någon berättade något kul så brast hon ut i ett så hysteriskt skratt att hon kissade ner både sig och hennes killes föräldrars nyköpta soffa. Det gick några sekunder innan hon faktiskt märkte vad som hände och då sprang hon skrikande ut till toan för att kissa färdigt. Det var det pinsammaste hon någonsin råkat ut för nånsin.

Kan du berätta nu?  

Frågan är varför du startade tråden.
  • Anonym (Mickan)
    Anonym skrev 2012-11-29 15:12:03 följande:

Frågan är varför du startade tråden.
    Jag har svarat på det (#33).
  • Anonym (Mickan)
    puss skrev 2012-11-29 13:13:20 följande:
    nähä. tänkte bara att du verkar så kissbesatt.

vill du titta när jag kissar på mig? 
    Nej, men om det har hänt dig eller någon du känner eller om du hört om någon som haft en riktigt pinsam upplevelse av att kissa ner sig så får du gärna berätta om det.
  • Jellybeanbaby

Det här är den pinsammaste jag kan komma på, TS:

You jelly? Oh, you jelly.
  • Anonym (Mickan)

Är det någon mening med att hoppas på ett svar på det jag faktiskt frågat om?

Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?