Det hände mig för ungefär 4 månader sedan, jag hade då urinvägsinfektion flera gånger i månaden, har det fortfarande. Jag har väldigt lätt att få UVI efter samlag och just den veckan var extrem. Jag var hos min pojkvän vars rum är på nedervåningen, och den fungerande toaletten på övervåningen. Jag vaknade mitt i natten och var akut kissnödig men ville inte gå ner och gå på toa och väcka hela huset. (trappan knarrar brutalt mycket)
Tillslut kände jag att det inte gick att hålla sig mer och sprang upp för att ta på mig en tröja (klädd i bara trosor) och föll krampaktigt ned på huk, satte hälen mellan benen och kände att om jag reste mig upp nu, skulle det inte hålla. Helt plötsligt tappade jag kontrollen och kände bara hur det blev helt varmt och tänkte shit jag kan inte stoppa det. Det blev en stor jävla pöl på min pojkväns olackade parkettgolv (som suger åt sig vätska otroligt bra), och jag tänkte att jag hinner inte springa upp på toan i genompissade trosor för att hämta papper och torka upp det, det kommer sugas in i golvet och lämna kvar en stor jävla gul fläck. Dessutom så låg min pojkvän 2 meter från mig och sov, ville inte lyckas väcka honom på allt detta. Jag tittade mig stressad om i rummet och fick syn på min pojkväns smutsiga jeans som han varit ute och jobbat i under dagen. Jag agerade snabbt och torkade upp allt med byxbenet, slängde dem i tvätthögen, sprang upp och tvättade av mig och hämtade papper med vatten och tvål på och torkade golvet, slängde snabbt på mig ett par nya trosor och gick panikslagen och lade mig igen, allt medans min pojkvän fortfarandelåg och sov. Vaknade morgonen därpå och ingen fläck syntes till, och jag pustade ut och var glad att jag fick behålla min bättre hälft(än idag)
Sensmoralen i denna historia är då, tveka aldrig att gå på toa om du har UVI, sålänge du inte vill pissa ner din pojkväns golv för att sedan torka upp urinen med hans byxor, när han är i samma rum. Traumatisk upplevelse, jotack.