• Anonym (Mickan)

Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?

Flera har säkert hört talas om någon som kissat på sig nån gång. En del kanske råkat ut för det själva. Beroende på situation och omständigheter kan det ju så klart vara extremt pinsamt, kanske t.om traumatiskt. Det jag gärna vill veta är vad är det pinsammaste ni hört om i den vägen? Och om ni har råkat ut för det själva får ni gärna skriva om det också.

• Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?
  • Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2012-11-29 10:58:20 följande:
    Jag födde hemma, och orkade ärligt talat inte gå till toaletten när det började bli dags att krysta. Vi hade lagt ut handdukar och plast på golvet, om vattnet skulle gå där, men jag kissade på dem - samtidigt som jag högt och tydligt talade om för min sambo att jag tänkte kissa just där, och sedan gick jag och lade mig i sängen och födde barn. Nu såhär i efterhand kändes det jäkligt onödigt....och faktiskt pinsamt. Han tycker inte det var konstigt, och i det läget VAR det jobbigt att flytta på sig, men i alla fall. Utöver det har jag inte kissat på mig eller läckt sedan jag var dagisbarn. 
    menvadihelvete!!! Varför åkte ni inte till BB???? Det där låter helt sinnes!
    You jelly? Oh, you jelly.
  • och
    Jellybeanbaby skrev 2012-11-29 13:37:16 följande:
    menvadihelvete!!! Varför åkte ni inte till BB???? Det där låter helt sinnes!
    Men hallå. Skulle de bara ha ringt efter en ambulans sådär eller?

Man dör inte av att föda barn.  
    The hard way is the right way.
  • Fia 28
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 12:44:17 följande:
    Hört talas om någon obekant då? Som jag skrev i trådstarten så ville jag höra om den pinsammaste olyckan ni hört talas om. Behöver inte alls vara om er eller era bekanta.
    Nope, bara läst om det här på FL.
  • Anonym (Mickan)
    Anonym skrev 2012-11-29 13:30:58 följande:
    Fast du går ju inte in på några detaljer?
    Vilka detaljer saknas? Jag var med jobbarkompisar på skidresa. Vi åkte sittlift (en sån som tar 5-6 pers). Den stannade och satt fast i nästan en timme. Jag kunde inte hålla mig tills den kom igång igen. Jag tyckte det var fruktansvärt pinsamt men en av de som satt brevid mig la armen om mig och försökte trösta mig. Hade det varit bästa vänninnorna hade det också varit jobbigt men inte fullt så pinsamt som med arbetskamrater.
  • TessTess93

Detta verkar vara en jävligt skum tråd.. Om inte ens ts kan berätta sin historia mer än att det hänt typ så kan man ju inte förvänta sig att någon annan ska göra det heller

• Anonym (Mickan)
    TessTess93 skrev 2012-11-29 13:42:13 följande:
    Detta verkar vara en jävligt skum tråd.. Om inte ens ts kan berätta sin historia mer än att det hänt typ så kan man ju inte förvänta sig att någon annan ska göra det heller

Skrev jag tillräckligt i inlägg #45?
  • Anonym (Mickan)
    Fiona M skrev 2012-11-29 13:43:12 följande:
    du kunde ju åtminstone lägga den under Sex och samlevnad.
    Varför det? Jag skulle tycka om att få några svar som jag frågat efter ja, men det är inte sexuellt.
  • Fiona M
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 13:50:32 följande:
    Varför det? Jag skulle tycka om att få några svar som jag frågat efter ja, men det är inte sexuellt.
    nähänä.
Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?