• Anonym (Mickan)

Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?

Flera har säkert hört talas om någon som kissat på sig nån gång. En del kanske råkat ut för det själva. Beroende på situation och omständigheter kan det ju så klart vara extremt pinsamt, kanske t.om traumatiskt. Det jag gärna vill veta är vad är det pinsammaste ni hört om i den vägen? Och om ni har råkat ut för det själva får ni gärna skriva om det också.

• Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 19:52:55 följande:
    Är det någon mening med att hoppas på ett svar på det jag faktiskt frågat om?
    nej
    You jelly? Oh, you jelly.
  • Anonym

ahahaha folk e ju för fan dumma i huvudet..
    hade hoppats på att få läsa lite pinsamma historier....

här är min..
    Va med mina syskon, jag va runt 17 år och vi hade väldigt roligt den kvällen. Skrattade sjukt mycket så jag kissa ner mig...
    Skönt att det bara va mina syskon där iallafall..

• Anonym (Karate)

Jag tränar karate och på ett pass skulle vi hoppa högt och dra upp knäna. Det var under de första och andra hoppet som jag kände att det blev extra blött i trosorna men var ju rätt svettig. Jag fortsatte med övningen i alla fall och bad direkt efter om att få gå på toa och jovisst hade det kommit lite kiss men inte tillräckligt för att synas. Jag fortsatte träna för det märktes ju inget, både jag och alla andra svettas hej vilt överallt och vad skulle jag säga. Jag fött barn gör två år sen och den övningen tänjde på muskler som inte återställts. Var rätt pinsamt innan jag visste hur mycket det kommit och fall det syntes. Nu för tiden kissar jag ordentligt precis innan en träning och gör mer knipövningar.

• Anonym (Mickan)

Åh. äntligen några som klarar av att svara! Tack och kram till er!! Hör gärna fler berättelser.

• Anonym

jag o min kompis gick lång promenad när jag va typ 12 kanske. tar nog ca en timme den biten. vi sitter i en busskur o skrattar så jag kissar på mig. jag dööör jue av skam o måste GÅ hela biten hem igen. tror jag hade ne tröja att knyta runt men come on..

• MissEofc

En sommar för nått år sedan var jag och två kompisar ute på landet och fick för oss att vi skulle gå in i en kohage med kalvar och klappa dom. Var elstängsel runt hagen så Daniel höll ner det med foten så vi tjejer kunde komma över. När han däremot själv skulle över så var nog hjärnkontoret avstängt eftersom han kliver över med den fot han hållt ner stängslet med först.
    Summan av kardemumman

• MissEofc

Men vafan! Man får tydligen inte göra likamedtecken..

Summan av kardemumman, han fick en stöt rakt i skrevet! Det såg så skoj ut när han hoppade tre meter upp i luften och skrek som en liten tjej att jag skrattade så jag föll ihop i en koblajja.
    Det blev för mycket så jag kissade på mig av skratt.

• Fia 28
    MissEofc skrev 2012-11-30 12:44:50 följande:
    Meh, dom klippte mitt inlägg..

Summan av kardemumman
    Mobilversionen (appen?) gillar inte = och inte & heller tror jag.
Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?