• Anonym (Mickan)

Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?

Flera har säkert hört talas om någon som kissat på sig nån gång. En del kanske råkat ut för det själva. Beroende på situation och omständigheter kan det ju så klart vara extremt pinsamt, kanske t.om traumatiskt. Det jag gärna vill veta är vad är det pinsammaste ni hört om i den vägen? Och om ni har råkat ut för det själva får ni gärna skriva om det också.

• Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?
  • Anonym (,,,)
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 13:15:41 följande:

Kiss är inte det minsta spännande. Men de som råkat ut för att inte kunna hålla sig nån gång kan ju faktiskt vilja veta vad som hänt andra och hur pinsamt det har varit.
    Och då finns du här för att sprida lite ljus över ämnet så de inte ska känna sig ensamma? Helt utan egenintresse? Yeah right.
  • Anonym (Mickan)
    Anonym (,,,) skrev 2012-11-29 13:17:32 följande:
    Och då finns du här för att sprida lite ljus över ämnet så de inte ska känna sig ensamma? Helt utan egenintresse? Yeah right.
    Klart jag har ett eget intresse. Någon sorts terapi kanske, även om det kan låta fånigt. Jag har hakat upp mig på detta sedan det hände mig. OK?
  • Anonym
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 13:19:44 följande:
    Klart jag har ett eget intresse. Någon sorts terapi kanske, även om det kan låta fånigt. Jag har hakat upp mig på detta sedan det hände mig. OK?
    Då kan du väl börja med att berätta vad som hände dig och inte som du gjorde tidigare vad som hände din kompis? Andra kanske vill veta varför du gjorde det  och hur pinsamt det var? 
  • Anonym (Mickan)
    Anonym skrev 2012-11-29 13:22:19 följande:
    Då kan du väl börja med att berätta vad som hände dig och inte som du gjorde tidigare vad som hände din kompis? Andra kanske vill veta varför du gjorde det  och hur pinsamt det var? 
    Jag skrev om det!
  • Anonym
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 13:23:44 följande:
    Jag skrev om det!
    Ok, jag hade missat det! Sorry.
  • Fiona M
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 13:19:44 följande:
    konstigt att du bara nämner din egen upplevelse i förbifarten om det ska vara "terapi".
    borde du då inte fråga hur de som råkat ut för det hanterade det, vari ligger nyttan med att bara vilja höra/berätta det pinsamma?

nej, jag säger som jag sagt i andra trådar: jag tror det finns lämpligare forum för din fetisch.
  • och
    puss skrev 2012-11-29 13:10:55 följande:
    vill du köpa mitt kiss?
    inboxa mig.  
    Jag tror att TS skulle vilja köpa mina nerkissade trosor snarare.
    The hard way is the right way.
  • Anonym
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 13:23:44 följande:
    Jag skrev om det!
    Fast du går ju inte in på några detaljer?
  • Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2012-11-29 13:08:44 följande:
    Jag har aldrig kissat på mig och har heller aldrig hört om nån annan som gjort det Bara läst om det här på FL. 
    Man måste vara bra jävla full eller ha annat problem för att kissa på sig.
    You jelly? Oh, you jelly.
Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?