• Anonym (Mickan)

Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?

Flera har säkert hört talas om någon som kissat på sig nån gång. En del kanske råkat ut för det själva. Beroende på situation och omständigheter kan det ju så klart vara extremt pinsamt, kanske t.om traumatiskt. Det jag gärna vill veta är vad är det pinsammaste ni hört om i den vägen? Och om ni har råkat ut för det själva får ni gärna skriva om det också.

• Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?
  • Anonym
    Fia 28 skrev 2012-11-30 14:17:51 följande:
    Mobilversionen (appen?) gillar inte = och inte & heller tror jag.
    Nä alla typer av "specialtecken" bryter av inläggen. < = & o.s.v. Iphoneappen är verkligen totalt värdelös... Och inte verkar familjeliv bry sig heller för det har blivit påpekat ungefär en miljon gånger...
  • Anonym (Mickan)
    MissEofc skrev 2012-11-30 12:46:46 följande:
    Men vafan! Man får tydligen inte göra likamedtecken..

Summan av kardemumman, han fick en stöt rakt i skrevet! Det såg så skoj ut när han hoppade tre meter upp i luften och skrek som en liten tjej att jag skrattade så jag föll ihop i en koblajja.
    Det blev för mycket så jag kissade på mig av skratt.
    Hahaha!! Den var ju helt underbar!!Skrattande
  • CarinaL26

Hur pinsamt jag än tyckte det vara att råka ut för sådant missöde själv så har jag hört talas om en olycka som måste varit 1000 ggr värre om den verkligen inträffat. För flera år sedan berättade en vännina om att hon hört talas om ett bröllop i England där bruden lär ha kissat ner sig i kyrkan av nervositet. Att kissa på sig på sitt eget bröllop måste vara den ultimata pinsamheten.

• logg81

Ha ha ha... underbart!

När jag var i övre tonåren höll jag på mycket med hästar. Det här var mitt i vintern och jag hade dragit på mej urinvägsinfektion nr 78 på bara några månader. Den vintern gick jag konstant på antibiotika...

I vilket fall satt jag på bussen hem från stallet och kände att "NU kommer det"... Det fanns inte en chans att hålla emot.
    Bussen stannade precis när det här "nuet" inföll sig och jag kastade mej av bussen och småsprang därifrån... Och det kom...  ungefär 82 liter.... =/

Inte fasiken kunde jag ta tricken hem så jag började gå i vinterkylan. Efter ett tag kände jag att mina ridbyxor faktiskt frusit. Så jag fick "strutta" fram med raka ben... En tröja hade jag hunnit knyta runt röven men framtill kunde jag liksom inte dölja det hela...

Och självklart.... Så möter jag HAN... Han, killen,  som jag var så nerkärad i så jag knappt kunde andas i närheten av honom. Jag hoppas inte att han såg vad som hänt utan trodde att brallorna skulle vara röda med frostad insida... (oftast är ju röven och insidan mörk på ridbyxor).

Jag gick inte ut på en vecka efter detta och killen.... nej det blev det aldrig något med...

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Anonym (Mickan)
    logg81 skrev 2012-12-01 16:45:59 följande:
    Ha ha ha... underbart!

När jag var i övre tonåren höll jag på mycket med hästar. Det här var mitt i vintern och jag hade dragit på mej urinvägsinfektion nr 78 på bara några månader. Den vintern gick jag konstant på antibiotika...

I vilket fall satt jag på bussen hem från stallet och kände att "NU kommer det"... Det fanns inte en chans att hålla emot.
    Bussen stannade precis när det här "nuet" inföll sig och jag kastade mej av bussen och småsprang därifrån... Och det kom...  ungefär 82 liter.... =/

Inte fasiken kunde jag ta tricken hem så jag började gå i vinterkylan. Efter ett tag kände jag att mina ridbyxor faktiskt frusit. Så jag fick "strutta" fram med raka ben... En tröja hade jag hunnit knyta runt röven men framtill kunde jag liksom inte dölja det hela...

Och självklart.... Så möter jag HAN... Han, killen,  som jag var så nerkärad i så jag knappt kunde andas i närheten av honom. Jag hoppas inte att han såg vad som hänt utan trodde att brallorna skulle vara röda med frostad insida... (oftast är ju röven och insidan mörk på ridbyxor).

Jag gick inte ut på en vecka efter detta och killen.... nej det blev det aldrig något med...
    Den var bra! Tror du att killen såg vad som hänt? Hälsade ni eller visste han inte vem du var?

Men en bra pinsamhet var det i alla fall!Glad 
  • Anonym (Mickan)
    CarinaL26 skrev 2012-12-01 16:35:27 följande:

Hur pinsamt jag än tyckte det vara att råka ut för sådant missöde själv så har jag hört talas om en olycka som måste varit 1000 ggr värre om den verkligen inträffat. För flera år sedan berättade en vännina om att hon hört talas om ett bröllop i England där bruden lär ha kissat ner sig i kyrkan av nervositet. Att kissa på sig på sitt eget bröllop måste vara den ultimata pinsamheten.

Men herregud har detta verkligen hänt? Jag blir skakis bara av att tänka på det. Fy katten vad pinsamt det måste ha varit. Vet du hur bruden reagerade, sprang hon ut eller var hon kvar hela vigseln? Och hur gjorde hon på bröllopsfesten? Att kissa på sig inför hela släkten och alla vänner på sitt bröllop, herregud vilken hemsk tanke. 
  • logg81
    Anonym (Mickan) skrev 2012-12-01 17:13:59 följande:
    Den var bra! Tror du att killen såg vad som hänt? Hälsade ni eller visste han inte vem du var?

Men en bra pinsamhet var det i alla fall!Glad 
    Ingen aning om han såg eller inte...
    Jo då... han hejjade och vi bytte några ord... Idag har jag honom på FB och han har inte sagt något om saken än iaf (Det är ändå 13-15 år sedan)...
    Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Anonym (Mickan)
    logg81 skrev 2012-12-01 17:20:10 följande:
    Ingen aning om han såg eller inte...
    Jo då... han hejjade och vi bytte några ord... Idag har jag honom på FB och han har inte sagt något om saken än iaf (Det är ändå 13-15 år sedan)...
  • Scream2
    Anonym skrev 2012-11-29 14:52:46 följande:
    Säj att du skojar. Folk ringer ambulans varje dag för att de ska föda.
    Jag måste ha missat pm:et där det stod att det är fel att åka ambulans som höggravid.

Som höggravid med mkt tätt mellan värkarna och hot om att föda på vägen så är det ok att ringa ambulans. Att ringa ambulans enbart för att man har värkar och inga andra problem, det är INTE ok! Då har man haft 9 månader på sig att fixa chaufför så att ha som orsak att man inte har nån som kör...det håller inte!!!!
  • Anonym (Mickan)

Puffar för fler pinsamheter!

Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?