• Svar på tråden glossybox tråden!
  • jj85
    MammaMaria06 skrev 2013-11-20 12:01:17 följande:
    Fick tyvärr inte Garniers primer. Många säger att den är bra så jag ska köpa den.

För några boxar sedan fick jag schampo och balsam från Redken som var grymt bra. Till skillnad från Weledas som kom senast.

Är grymt nyfiken på nästa box! 

Ja primern är bra, tråkigt att du inte fick med den...lite surt kan jag känna, att ja varför inte bara skicka ut samma till alla, dem går ändå inte efter din personliga profil...
    Hoppas dagmarboxen är riktigt bra =) längtar och snygg är den också...sedan tycker jag de kul med alla rosa boxar, använder dem som julklappslådor =)  
  • Grappa
    MammaMaria06 skrev 2013-11-20 12:01:17 följande:
    Fick tyvärr inte Garniers primer. Många säger att den är bra så jag ska köpa den.

För några boxar sedan fick jag schampo och balsam från Redken som var grymt bra. Till skillnad från Weledas som kom senast.

Är grymt nyfiken på nästa box! 

På fejjan finns en Glossybox köpes-bytes-säljesgrupp, gå med där och se om du kan byta till dig den?
  • LillaJag06

Någon mer som beställt guldboxen? Köpte den förra året så är väldigt nyfiken på årets innehåll.

Boxarna brukar komma i slutet på månaden, dvs denna vecka.

• Khaleesi

Jag hoppas innerligt att Guldboxen inte är slutsåld imorgon när jag får pengar. Tycker det är trist att den släpptes den 25e när många får lön senare :(

• jj85
    Lainen skrev 2013-12-02 15:56:14 följande:
    Hoppar in i tråden!

Är alla nöjda med Dagmarboxen?

Nej faktiskt inte..använder inte deon, krämen, skuggan,masken  så jäkligt tråkigt men en snygg box iaf :P
  • Lainen
    jj85 skrev 2013-12-02 16:39:18 följande:

Nej faktiskt inte..använder inte deon, krämen, skuggan,masken  så jäkligt tråkigt men en snygg box iaf :P
    Skuggan var jag skeptisk till men använde den som kajal till fredagens personalfest och blev frälst Torrschampot var jag nöjd med, likaså kapslarna från Elizabeth Arden. Krämen och masken har jag inte testat än. 
  • Khaleesi

Om man bortser från att kombon rött och svart är nåt av det fulaste jag vet var boxen snygg, hade föredragit om den var vit och svart...

Jag fick:

Torrshampo - Batiste
    Lermask - Botanics
    Universalkräm - Naobay
    Svart skugga - Emite Makeup
    Mascara - Oriflame

Har testat och är nöjd med allt utom lermasken som jag fick en allergisk reaktion av. Ansiktet svullnade, blev illrött, sved, brände och kliade. Har använt liknande produkter tidigare utan problem men detta var hemskt, fick ont i hela ansiktet :( 

• giftgrodan
    Lainen skrev 2013-12-02 18:04:19 följande:
    Skuggan var jag skeptisk till men använde den som kajal till fredagens personalfest och blev frälst Torrschampot var jag nöjd med, likaså kapslarna från Elizabeth Arden. Krämen och masken har jag inte testat än. 
    Vad var det för kapslar?
Svar på tråden glossybox tråden!