• Anonym (äcklad)

Min man hade sex med en gran

Usch, kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och kom på min man juckades mot vår julgran. :(
    Vet inte hur jag ska ta detta. Det kom sperma på den och jag kommer troligen få behöva köpa en ny, då sperman vägrar försvinna. :( Han har gått ut till krogen eftersom han skämdes så mycket, men han erkände att han var dendrofil. Vet inte ifall jag kommer kunna fortsätta med den här relationen, kommer aldrig se min man på samma sätt igen. Det är perverst och vidrigt att tända på träd.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min man hade sex med en gran
  • NHult

Har ni redan tagit in granen 

Bloggar lite här på FL <3
  • Anonym

Hur gör han om han är och går i skog?

Nej om du menar allvar hade jag haft svårt att kunna ha sex med honom igen. Varför vill han ligga med mig om han vill trycka kuken mot en gran?! Nej fy så avtändande. Vad sa han då?   

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-03 18:02:25 följande:

Nej om du menar allvar hade jag haft svårt att kunna ha sex med honom igen. Varför vill han ligga med mig om han vill trycka kuken mot en gran?! Nej fy så avtändande. Vad sa han då?   
    Men alla träd är kanske inte lika upphetsande?

Jag vill ligga med min man fast jag ibland också vill gnugga mig mot en kudde. Jag ser inte hur de sakerna skulle kunna motsäga varandra?
  • nozpa
    Ankankamon skrev 2012-12-03 18:01:56 följande:
    Hade precis en tanke till, är detta anledningen till att det blivit så mycket vanliga med vita granar (fejk)? Så det inte ska synas om någon har kommit på dem?

Oooh, vi har en vit gran! Måste nog hålla koll på det där... :O
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym skrev 2012-12-03 18:02:25 följande:
    Hur gör du om du är ute bland andra människor?
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-03 18:03:56 följande:
    Men alla träd är kanske inte lika upphetsande?

Jag vill ligga med min man fast jag ibland också vill gnugga mig mot en kudde. Jag ser inte hur de sakerna skulle kunna motsäga varandra?
    Jag är väl trångsynt men jag kan inte se att varken en kudde eller en gran skulle hesta upp mig sexuellt. Kanske därför jag har svårt att fatta. Glad 
  • Ankankamon
    nozpa skrev 2012-12-03 18:05:26 följande:

Oooh, vi har en vit gran! Måste nog hålla koll på det där... :O
    Plus att plastgranar är ju mycket lättare att skölja av... bäst du kollar med UV ljus.
  • nozpa
    Ankankamon skrev 2012-12-03 18:06:28 följande:
    Plus att plastgranar är ju mycket lättare att skölja av... bäst du kollar med UV ljus.

Får skaffa ett csi-kit.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-03 18:06:17 följande:
    Jag är väl trångsynt men jag kan inte se att varken en kudde eller en gran skulle hesta upp mig sexuellt. Kanske därför jag har svårt att fatta. Glad 
    Jag blir inte kåt på en dildo men använder ibland en sådan för att tillfredsställa mig. 
    Men om jag hade blivit kåt av själva dildon så kan jag inte se det äckliga eller hemska i det heller.  
Svar på tråden Min man hade sex med en gran