• Anonym (äcklad)

Min man hade sex med en gran

Usch, kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och kom på min man juckades mot vår julgran. :(
    Vet inte hur jag ska ta detta. Det kom sperma på den och jag kommer troligen få behöva köpa en ny, då sperman vägrar försvinna. :( Han har gått ut till krogen eftersom han skämdes så mycket, men han erkände att han var dendrofil. Vet inte ifall jag kommer kunna fortsätta med den här relationen, kommer aldrig se min man på samma sätt igen. Det är perverst och vidrigt att tända på träd.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min man hade sex med en gran
  • Anonym (granen)

Jag har ett klagomål att framföra. Din man var väldigt fumlig och ryckte barr och lämnade efter sig en kletig massa, värre än kåda. Kan du inte se till att han håller sig ifrån mig så jag inte blir av med alla barr innan jul och står naken i erat vardagsrum?

• Ordis

TS du får gärna berätta hur man gör när man juckar mot en gran. Sticker man in den mellan grenarna? Sticks inte det på ollonet?

Stava rätt är jävligt överskattat, de flesta läser i ordbilder i alla fall och förstår således vad där står.
  • Anonym
    JellyBean skrev 2012-12-03 21:36:02 följande:
    HAHAHAH hellre att min man tänder på ett träd än en annan kvinna.
  • Anonym
    Anonym (Björken) skrev 2012-12-03 21:39:34 följande:
    Hoppas granen inte blir gravid nu mitt i allt? Testa med ägglossningstest!
  • Anonym

verkligen, förlåt. men är detta på riktigt? vet att dendrofil finns, googlade det precis, men vadå lämna? hellre juckandes mot ett träd än mot en kvinnas vagina? hahaha

• Anonym (man)
    Anonym skrev 2012-12-03 23:44:49 följande:
    verkligen, förlåt. men är detta på riktigt? vet att dendrofil finns, googlade det precis, men vadå lämna? hellre juckandes mot ett träd än mot en kvinnas vagina? hahaha
    Nej, jag föredrar nog det senare tack...
  • Anonym (C)

Äh, nu hittar du på TS! Vem fasen har gran uppe så här tidigt? Det är bara den 3e!

• Anonym
    Anonym (C) skrev 2012-12-03 23:52:12 följande:
    Äh, nu hittar du på TS! Vem fasen har gran uppe så här tidigt? Det är bara den 3e!

hahahahahha
  • Petite Chérie
    Anonym (C) skrev 2012-12-03 23:52:12 följande:
    Jag skulle köpa gran idag men fick inte plats i bilen, så vi ska tillbaka imorgon och köpa en så ska han köra hem den och jag stannar och shoppar tills han hämtar upp mig igen. Ska sättas upp och fixas imorgon kväll med=)
Svar på tråden Min man hade sex med en gran