• Anonym (äcklad)

Min man hade sex med en gran

Usch, kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och kom på min man juckades mot vår julgran. :(
    Vet inte hur jag ska ta detta. Det kom sperma på den och jag kommer troligen få behöva köpa en ny, då sperman vägrar försvinna. :( Han har gått ut till krogen eftersom han skämdes så mycket, men han erkände att han var dendrofil. Vet inte ifall jag kommer kunna fortsätta med den här relationen, kommer aldrig se min man på samma sätt igen. Det är perverst och vidrigt att tända på träd.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min man hade sex med en gran
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-03 18:06:17 följande:
    Jag är väl trångsynt men jag kan inte se att varken en kudde eller en gran skulle hesta upp mig sexuellt. Kanske därför jag har svårt att fatta. Glad 
    Det är inte trångsynthet att inte själv bli upphetsad av det
  • FrökenSkogsmus

Det lät smärtsamt.

• Frontline

Då måste ju en yuccapalm vara den ultimata julklappen till honom ju

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Ellen)

Köpa ny gran? Den är väl ändå full av kåda, blaska av den lite bara. Hm har aldrig hört talas om det där men det verkar roligare att vara dendrofil i skogen....stack han sej inte? Av alla udda grejer så låter det väl rätt oförargligt. När du vant dej vid tanken.

• Nailik

Hade jag sett min kille göra något sådant när jag kom hem så hade jag nog legat på golvet och asgarvat!!!! Och en tycker jag att du ska ge han en egen yuccapalm att leka med i julklapp.

Ok nu till ämnet: Ok din kille gillar att kela lite intimt med träd. kanske inte vad du väntat dig men det finns värre saker och jag tycker att du ska släppa hela saken. Och ut med granen och iväg till något ställe och köp en ny. Och när du kommer hem med den så på pekar du att det INTE är en ny leksak till honom.

• Zizzy Zimsson
    Ankankamon skrev 2012-12-03 18:01:56 följande:
    Hade precis en tanke till, är detta anledningen till att det blivit så mycket vanliga med vita granar (fejk)? 
    Lite rasistiskt liksom?
  • Nailik
    JellyBean skrev 2012-12-03 21:36:02 följande:
    HAHAHAH hellre att min man tänder på ett träd än en annan kvinna.
  • Anonym (Björken)

Hoppas granen inte blir gravid nu mitt i allt? Testa med ägglossningstest!

• Ankankamon
    Anonym (Björken) skrev 2012-12-03 21:39:34 följande:
    Hoppas granen inte blir gravid nu mitt i allt? Testa med ägglossningstest!
    Du menar pollenlossningstest?
Svar på tråden Min man hade sex med en gran