• Anonym

Hur snabbt flyttade ni ihop?

Vet inte vilken rubrik jag ska lägga detta under men ville att folk skulle kunna vara anonyma.
    Så...hur lång tid tog det innan ni flyttade ihop?
    Vad var orsaken till att ni flyttade ihop så tidig/sent?
    Hade ni barn?
    Hur gick det sen?
    Sökte/köpte ni gemensam bostad då eller flyttade någon in till den andra?     

• Svar på tråden Hur snabbt flyttade ni ihop?
  • Thotis90

Vi flyttade ihop efter en månad. Jag levde på studielån medan han arbetade och fick lika "mycket" i lön som jag fick från CSN (vi hade båda egna lägenheter). Vi hade helt enkelt inte råd att hälsa på varandra och han bestämde sig därför att flytta upp till mig (han har flyttat totalt 65 mil för min skull). 

• Eliasmamma

Har gått fort för oss med

Blev ihop augusti 2010
    Förlova oss december 2010
    Blev sambo februari 2011
    Fick pluss på testet mars 2011
    Vår son föddes oktorber 2011
    Och nu väntar vi barn nr 2 vilken dag som helst       

• many87

Vi flyttade ihop efter 10månader (när vi gick ut gymnasiet) då hyrde vi ett litet hus tillsammans. Förlovade oss på vår 6månads dag.
    Inga barn då.
    Och 2010 köpte vi vår egna gård och 2011 fick vi en dotter, dvs allt har gått toppen för oss :)

• MonkeyLover

Veckan innan vi blev ett par officiellt började min man sova hos mig, det var i juni -08. I oktober tömde vi hans lägenhet som han sålde i december. Under den perioden sov han i sin lägenhet typ två nätter.

I februari -09 flyttade vi till en lägenhet vi båda stod på kontraktet till.

I maj -10 köpte vi ett hus tillsammans och ett och ett halvt år senare kom vår son till världen.

Nu är vi gifta sedan fem månader.

• Anonym (Lea)

Vi köpte lägenhet tillsammans och flyttade ihop efter 8 månader. Låter tidigt kan jag tycka nu, men det var 1986 så det gick bra!

• deddan

Vi flyttade ihop efter 6mån. Men har känt varandra 1,5år innan dess.

• jagäraf

Vi flyttade faktiskt ihop direkt. Han har liksom aldrig gått hem igen efter första natten
    Nu har det gått 31 år och tre av våra fyra barn har flyttat hemifrån så snart är det bara han och jag igen. 

• Sosan72

Jag och min man träffades i november. Jag sålde mitt hus i mars nästkommande år och flyttade till honom. Vi var alltid med varandra ändå, så dubbla boenden kändes riktigt onödigt! Dessutom var hans hus mer "lagom" i storlek och billigare i kostnad. Detta var 13 år sedan! Nu bor vi i lägenhet sedan ca 11,5 år. Vi var nog inte riktigt husfolk. Haha...

Så, en till historia. Vi är alla olika!

• Sosan72

Glömde säga - inga barn, varken då eller nu! Nu är vi båda 40+

Svar på tråden Hur snabbt flyttade ni ihop?