• Anonym

Hur snabbt flyttade ni ihop?

Vet inte vilken rubrik jag ska lägga detta under men ville att folk skulle kunna vara anonyma.
    Så...hur lång tid tog det innan ni flyttade ihop?
    Vad var orsaken till att ni flyttade ihop så tidig/sent?
    Hade ni barn?
    Hur gick det sen?
    Sökte/köpte ni gemensam bostad då eller flyttade någon in till den andra?     

• Svar på tråden Hur snabbt flyttade ni ihop?
  • RoadRunner

Träffades på en fredag, flyttade ihop på följande torsdag. Alla sa att det inte kommer hålla men tji fick dom, för nu har vi varit tillsammans i 11 år, gifta i 6 år.

I have two sides of my brain, on my left there is nothing right and on the right there is nothing left
  • Lufsan

Vi flyttade ihop jättesnabbt. Vi träffades i oktober och i januari flyttade jag in hos honom. 

Men jag bodde hemma innan och vi var hos honom hela tiden. Till slut tröttnade jag på att åka hem och tvätta mina kläder för att sedan nästa dag eller samma dag åka tillbaka igen. Så jag frågade om jag kunde börja tvätta hos honom istället. Nycklar hade jag redan fått. Och sen frågade jag om vi inte kunde testa att jag bodde där ett tag. Och han tyckte det var en jättebra idé. =) 

En dag i sänder.
  • aalbh

Jag är 22, sambon 26. Vi blev tillsammans i april -11, det var då långdistans. I maj -12 flyttade jag till honom och landet han bodde i och nu i oktober köpte vi lägenhet. 

• fivestepsback

Flyttade ihop efter 3 år till en hyresrätt, förlovade oss efter 5 mån, blev gravid efter 8 mån. Gifte oss efter 2 år, köpte hus ett halvår senare och där har vi nu bott i ett halvår. Är gravid igen nu :)

• Vinterankan

Vi flyttade ihop efter 2 år, skaffade barn efter 3 år. Om vi gifter oss så skulle jag tippa att det blir efter ca 15 år, har varit tillsammans i 7 år nu.

• SilverEmma

Kanske ska skriva om de som misslyckades också.

Första sambon flyttade jag ihop med efter två månader. Efter två år visade han sig vara ett praktsvin som hade varit otrogen största delen av vårt förhållande så jag bad honom dra åt helvete. Ingen av oss hade barn.

Andra sambon flyttade jag ihop med efter åtta månader. Vi bodde nästan 70 mil från varandra och han var färdigutbildad då. Så antingen sökte han jobb där han bodde eller så flyttade han ner till mig och sökte, det blev flytt. Ingen hade barn. Efter lite mer än två år började vi känna oss mer som kompisar än i ett förhållande så vi bestämde gemensamt att avsluta.

Nummer tre kom och hälsade på samma kväll som nummer två hade flyttat och åkte sen aldrig hem igen. Tre månader senare var jag gravid, månaden efter förlovade vi oss och månaden efter det fick han lov att flytta in på riktigt. I mars nästa år har vi varit tillsammans i 5 år, gifta i 2 och våra barn blir 3 och 4.

• Anonym

Jadu... träffades våren 2011, flyttade ihop hösten 2011 och han var otrogen vintern 2012 så det gick åt SKOGEN!

• Anonym

Ett tips kolla upp killen så att han inte är otrogen och vill att du ska flytta in!

Var ihop med en pajas i våras som ville flytta ihop. Han hade egen villa och så. I våras frågade han mig och att bli sambo? Ja, sa nej för att idioten var med på dejtsidor och letade efter en trogen tjej! Han förstod inte varför jag sa nej. Men vem f*n vill bo ihop med en otrogen idiot?!  

• CeciliaB

Jag va 21 och han 32 när jag flyttade till hans stad 35 mil bort då hade vi vart ihop 3 månader och vi skaffade lgh tillsammans... Jag hyrde dock ut min lägenhet i Gbg i andra hand! ( jag hade bostadsrätt och vi flyttade till hyres)

Svar på tråden Hur snabbt flyttade ni ihop?