Helkroppstråden
Tack Noel :) hade inte tackat nej !
Ska kolla väderleksrapporten för veckan...;)
Tack Noel :) hade inte tackat nej !
Ska kolla väderleksrapporten för veckan...;)
Hej =) Måste säga att jag har följt denna tråden ett tag nu och jag älskar den, det är så härligt att se så många fina bilder på er alla och alla underbara kommentarer.
Men håller nu med om att vissa som är här inne inte kan hålla sina fingrar i styr från tagentbordet och klanka ner på er som finns här inne.
Gillar man inte bilderna och vad som skrivs så förstår jag inte syftet med att komma in inte bara en gång på en dag utan kommer in flera gånger?? Och bara spotta ur sig massa elaka kommentarer.....riktigt dåligt.
Nä hörrni, skit i de som sprider dålig stämning här och fortsätt med det ni tycker om. Då kanske de till slut tappar luften under deras vingar och försvinner.
Skulle själv ha lagt upp bild, men jag är så långt ifrån eran standard på era bilder så jag besparar er på det ;)
FV Sippan?
Jag ger det ett försök :P
Mindre tjafs och mer bilder kanske?
Haha fortsätt så
Upptäckte till min stora förtjusning att några av mina "The legend av Zelda" T - shirts passar igen. Min inre nörd håller på att vakna, får nog seriöst ta och lira lite snart...
A söka bekräftelse är också en konst. Som kan utövas bättre eller sämre.
Denna bildserie har jag därför döpt till "A day in a life". Full av anspråk. På engelska och allt.
"Another day, another dollar."