• Chocoholica

Helkroppstråden

Nanime skrev 2013-06-05 06:53:32 följande:
    Du är inte ensam om att ha bristningar! Jag blev inte så stor men hade blålila flammor över hela magen :/
    2½ år senare har dom bleknat, men huden har fortfarande inte dragit ihop sig helt, kämpar satan med det just nu, har blivit bättre sen jag börja träna men fortfarande en bit kvar  xD Gick upp rejält i vikt och har sen förlossningen tappat 35 kg.

Så Chocoholica.. Du är inte ensam ;)

Ursäkta det fina blåmärket också! >.< Tänade ryck för ett par dagar sen och fick in finfina klipp xD

Ja men du är iallafall duktig och tränar. Jag får inte tummen ur röven.
    Det närmaste jag kommer träning är när jag jobbar och jag är på väg att missa bussen.
    Då springer jag... Väldigt ansträngt men som om nån försökte tuttat eld i roooooooooooopah! Tungan ute
  • Karios

Kämpa på Nanime, och ni andra. Men gör det för er egen skull. Framförallt för er hälsas skull. Inte för att pressa er in i ett snävt ideal om hur kvinnors kroppar bör se ut. Sådana ideal bör avslöjas, och motarbetas å det bestämdaste.

• Vilda Tiger

Clownen
    Haha- är det så?! Jag har inte dejtat någon inbiten fotbollsspelare så jag vet inte. Min man är löpare och har således inte så biffig kropp.

• Mattias39
    SnurriggirrunS skrev 2013-06-04 21:29:05 följande:

Här är jag (en bra dag) ;)
    29 år, 170 cm, 50 kg, inga barn

Shit...DET var verkligen en bra dag...!! Såååå snyggt!! Glad
    Har verkligen svårt att tro att det finns dåliga dagar med en sån kropp!! Flört

• FjärilVingad73
    Anonym (X 2) skrev 2013-06-05 09:25:11 följande:
    "PojkvännerNA" pluralis.
    PojkVÄN. Singularis.

I am an aquired taste. Don't like me? Aquire some taste!
  • Chocoholica
    Anonym (X 2) skrev 2013-06-05 08:27:15 följande:

Visa pattarna. Ni är här för att göra oss män kåta med era bilder så vi kan runka till er.
    Nej! Här har du ett par meloner att vila ögonen på!

Bild: Google bildsök
  • Karios

Tjejer. Kan vi inte göra så att vi ger all uppmärksamhet till dem som faktiskt bidrar med bilder, och ingen uppmärksamhet alls, under några omständigheter, åt dem som inte bidrar. Men då krävs en aning "anger management". Försök.

Och så visar jag god vilja med en repris.

• SnurriggirrunS
    Mattias39 skrev 2013-06-05 09:23:20 följande:
    Shit...DET var verkligen en bra dag...!! Såååå snyggt!! Glad
    Har verkligen svårt att tro att det finns dåliga dagar med en sån kropp!! Flört

Haha tack ;)

Alla har väl mindre bra dagar ibland, oavsett hur man ser ut :) Jag springer ju inte runt sådär om jag ska ner till ICA och köpa mjölk ;)
    Även om jag generellt sätt är mycket nöjd med min kropp så tycker jag det är snyggt med lite kurvor och hade gärna haft några fler kilon (jämt fördelade) på kroppen :)
  • FjärilVingad73
    Anonym (små män) skrev 2013-06-05 09:38:01 följande:

Jag har ett förslag, ignorera.
    Bara ignorera små osäkra män som försöker stärka sig genom att ge sig på kvinnor över internet. 
    Det är du som är den starka här, det är du som vågar blotta dig och bjuda på dig, något såna här män aldrig skulle våga.
    Så ta inte åt dig av små mäns pikar, dom har ju inget annat.
    Men jag har anmält, för nån jävla ordning får det lov att vara.

{#emotions_dlg.flower}     
    Ska försöka ignorera från och med nu! {#emotions_dlg.flower}

Jag tar inte åt mig, för JAG vet hur det egentligen står till i mitt liv.
    Inte nån anonym typ på internet.
  • FjärilVingad73
    Karios skrev 2013-06-05 09:53:38 följande:
    Tjejer. Kan vi inte göra så att vi ger all uppmärksamhet till dem som faktiskt bidrar med bilder, och ingen uppmärksamhet alls, under några omständigheter, åt dem som inte bidrar. Men då krävs en aning "anger management". Försök.

Och så visar jag god vilja med en repris.
    Jag gillar dina repriser, Karios! Solig